Ik heb in de nacht van 18 op 19 september een mk gehad. Ik dacht dat het wel redelijk ging. Ik vloeide niet meer, maar ik had toch wel wat buikpijn en rugpijn. Nu blijkt het toch nog niet helemaal schoon te zijn en krijg ik alsnog een curretage. Mijn baarmoeder is nog steeds verdikt. Nu moet ik wachten op een oproep. Ik baal hier flink van Gerda
He verdorie meis. denk je alles rustig een plaatsje te kunnen gaan geven moet je toch weer een behandeling! Hoop dat je snel kan komen!
wat kan die baarmoeder toch een ontzettend vervelend orgaan in je lichaam zijn en wat moeten sommige vrouwen toch veel ellende doorstaan als het allemaal niet loopt zoals het moet lopen. toen vorig jaar mijn zwangerschap met 24 weken eindigde heb ik eerst een hele bevalling moeten doorstaan met een weeenstorm die bijna niet bij te houden was en twee weken later kreeg ik gigantische bloedingen en stolsels dat ik met spoed gecurreteerd moest worden. vorige maand MK met 8 weken en weer een curretage. de ingreep zelf stelt niet zoveel voor maar geestelijk is het een drama. ik hoop dat je net als ik ontzettend lief personeel treft in het ziekenhuis en wens je ontzettend veel STERKTE! knuffff nienke