Bij mij klopt het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Hoi.

Ik heb een leuke site gevonden waarop je tarot-kaarten kunt leggen.
    Ik heb dat gedaan, en er staat precies in wat onze wensen zijn, en waar nog aan gewerkt moet worden enz.

Misschien geloof je er niet echt in, maar misschien is het eens leuk om eens een kijkje te nemen.

Je kunt ook aan dagkaart trekken, bij mij stond dat er misschien vandaag wel een geboorte op komst is, en dat dromen niet altijd bedrog zijn. Een lief nieuw klein wereldwondertje stond er letterlijk. :D

Heb vandaag mijn nod, dus ben erg benieuwd of het uitkomt.
    Wil je kijkje nemen, kijk dan op spirits punt nederland
    Laat je weten hoe je het hebt gevonden, ben daar wel nieuwsgierig naar.

Liefs Happy :)

2. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Heb je misschien de link?
    groetjes patricia

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb t ook gedaan met de 7 tarotskaarten en t klopt HELEMAAL! Wel leuk om dit zo te lezen, gaat echt over jezelf! www.Spirits.nl

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik vind dit eng....

Ik drukte op inzicht.... enne ze beschrijft precies hoe ik ben....

Angsten zijn er om los gelaten te worden, kracht is er om te ontwikkelen. Het grootste gedeelte van uw gedachten bestaat uit angst. Angst van mag ik er wel zijn, angst van doe ik het wel goed, angst van ben ik wel aantrekkelijk genoeg, angst van wat zullen ze van mij denken. Angsten die ergens in uw kindertijd zijn ontstaan, onzekerheid die uw leven beïnvloed, struikelblokken die uw leven beperken. Ga terug naar uw kindertijd en heel de wonden die daar zijn ontstaan, verlos u van de angsten die uw leven beperken.

5. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik trok een dagkaart

Ridder van Bekers

DAGKAART! De dagkaart geeft u een blik op de mogelijkheden of onmogelijkheden van deze dag, of de dingen die u op uw pad kunt verwachten. Ridder van Bekers: U zit of in een heerlijke roze wolk, geheel vervuld van harstocht en de juiste gevoelens, en moet duidelijk moeite doen om bij de les van alle dag te blijven. Of u zit in een periode waar u vreselijk aan het twijfelen bent, aan uw gevoel, of aan de echtheid van de gevoelens van de tegenhanger. Beide komen voort uit een emotie van uzelf en niet zozeer door de daden van de tegenpartij, wat niet wil zeggen dat uw twijfel geheel ongegrond is, maar wel dat het u eigen emotie is die op dit moment het kleurtje bepaald. Roze is dus de gelukzalige wolk, grijs is de twijfel, en geheel donker van kleur is het meest negatieve beeld dat u zich kunt bedenken. Vraag u af hoeveel van deze gevoelens voortkomen uit stukjes verleden die nog hun weg zoeken naar bezinking. Tracht met twee voeten de grond te bereiken vandaag, relativeer het gevoel waar u inzit en plaats het in de juiste context. En laat dan het gevoel opnieuw toe, en begin opnieuw met te genieten van deze dag, want deze dag heeft genoeg in zich om u een tevreden mens te voelen.

klopt wel redelijk

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    De uitslag
    Deze kaart verteld u wat de uitslag is naar aanleiding van uw innerlijke vraag en de eerdere kaarten.

Vijf van Staven

Vijf van Staven: De mogelijkheid tot het bereiken van dat wat men voor ogen heeft, opbouw in relaties en op zakelijk/werk terrein. Warmte en rust in uw gevoel, prettig contact met familie en vrienden, een opbouwende fase in het leven van de vrager. Het volgen van studie of opleiding, starten of uitbreiden van een onderneming, het aangaan of verdiepen van een relatie, zwangerschap, huwelijk, al deze dingen behoren bij deze kaart Hij bied de andere kaarten een dieper perspectief en een opbouwend karakter, lees eventuele negatieve kaarten dan ook in een opbouwende lijn. En versterk de positieve kaarten met de woorden “bereiken van doelen” en diepgang in al wat u bezighoudt momenteel.

Euh...ja :(

7. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Wat fijn om te lezen dat julie hebben gekeken. Ik dacht dit lolletje gun ik jullie ook, en dan maar zien hoe het gaat lopen, en of het klopt

Nou ik hoop dat dat van mij echt uitkomt, want dat betekent dat ik vandaag NIET ongesteld word....Ik hoop het zo. Ga morgen testen, want ben altijd op de dag af ongi.

Liefs Happy :D

8. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    :confused:

Heb de 7 tarotkaarten gedaan, en het klopt echt precies!
    Beetje eng vind ik :oops:

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    er is altijd wel een aspect in je leven waar je dit aan kan koppelen.

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    tja weet ook niet wat ik ervan moet vinden... zijn
    vaak toch de algemene dingen in het leven die tevoorschijn
    komen...

11. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Ik werd er heel akelig van. Bij de toekomst werd gesproken over scheiding, ontwrichting en terugkijken naar oud verdriet. En bij een andere vraag kwam te staan dat liefde een illusie is en nog maaar van dat soort dingen.
    Ik weet niet of ik hierin moet geloven, maar als de kaarten kloppen ziet alles er niet rooskleurig uit.

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Malaika,

Je moet het niet te letterlijk nemen meis. . . .
    Het kan net zo goed een scheiding of afscheid van een idee zijn, of van een gewoonte, of een plaats. Men betrekt het vaak op de concrete dingen, soms moet je wel eens wat verder kijken. . .
    Dus geen paniek hoor meis. . . ;)

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe werkt de site? waar moet ik heen?

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    heb het ook gedaan en dit kwam bij een kaart van het heden uit:
    Een mooie tijd om een romantische vakantie te plannen. Of om eindelijk binnen de relatie dat stapje vooruit te zetten naar een diepere binding, het aangaan van een huwelijk of een zwangerschap of samenwoningverband.

nou super toch!

15. Niet meer actief

Jakkes, ik hou er niet van hoor, wat gebeurd er als je op Kerkhof klikt?Weet je dan precies wanneer je gaat?...Brrrrrr

16. Niet meer actief

Het heden

Relatie
    Koning van Staven

HET NU! De kaart van het heden, laat u zien waar u nu staat in het leven, of wat u op dit punt in de tijd kan ondernemen of verwachten, in verband met uw vraag. Koning van Staven: Druk bezig om de opbouw van uw leven op twee manieren plaats te laten vinden. zowel vanuit zakelijk/werk oogpunt, als vanuit liefde/relatie. U vindt beide even belangrijk in uw leven en zoekt een manier om aan beide evenveel tijd en aandacht te besteden. Een juiste tijd om opleidingen te volgen, of van functie of baan te wisselen. Ook een goede tijd om aan gezinsuitbreiding te denken of het verstevigen van de fundamenten van relatie of vriendschappen. U bent bezig om volwassen te worden en serieuzer met het leven om te gaan, meer gericht op de toekomst dan op het nu.

(zow das een mooie)

17. Niet meer actief

De toekomst

Relatie
    Zeven van Zwaarden

DE MOGELIJKHEDEN! Deze kaart wijst de weg die u kunt gaan, en de eventuele veranderingen die aangebracht dienen te worden, en de mogelijkheden of onmogelijkheden die er zijn, in verband met uw vraag. Zeven van Zwaarden: De doelen die u nastreeft zullen slechts met de grootste inspanning bereikt kunnen worden, u dient zich dan ook af te vragen of de inzet die u moet vertonen en de mate waarin u tegenslag moet incasseren in uw leven passen en opwegen tegen het eindresultaat dat u hoopt te behalen. Maak uw keus realistisch, soms zijn dromen gewoon dromen en dienen dat ook te blijven. Dram niet ten koste van alles uw zin door, overweeg goed waar u mee bezig bent en waarom, maak daarop uw beslissing of het echt dit is wat u in de toekomst wilt in uw leven of dat u liever voor een ander doel kiest.

(hmm mijn toekomst is wat minder rooskleurig.... gaat mijn droom dan toch niet uitkomen?)

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Het heden

Relatie
    Koningin van Bekers

HET NU! De kaart van het heden, laat u zien waar u nu staat in het leven, of wat u op dit punt in de tijd kan ondernemen of verwachten, in verband met uw vraag. Koningin van Bekers: Op dit moment wilt u warmte verspreiden en warmte ontvangen, u wilt leven van uit uw gevoel en emotie. U wilt een gezin stichten of uitbreiden, en u wilt tijd hebben om hier van te genieten. U bent bezig om uw leven te veranderen, om serieuzer aan de toekomst te werken, en uw wilde haren aan het kwijtraken. Verantwoordelijkheid komt daarvoor in de plaats. U heeft op dit moment behoefte aan een veilige thuishaven en wilt daar ook de nodige inzet voor tonen. Communicatie is in dit stadium belangrijk, deel mee aan de mensen rondom u wat u verwachtingen zijn, als u wilt dat ze gelijke tred met u houden.

Relatie
    Ridder van Bekers

HET NU! De kaart van het heden, laat u zien waar u nu staat in het leven, of wat u op dit punt in de tijd kan ondernemen of verwachten, in verband met uw vraag. Ridder van Bekers: Op dit moment neemt u de wereld waar door een roze bril. U zit lekker in u vel, en staat dicht bij uw emotie. Helaas dwingt de wereld u om op zijn tijd uw roze bril af te zetten en deel te nemen aan de noodzakelijkheden van de maatschappij. Een mooie tijd om een romantische vakantie te plannen. Of om eindelijk binnen de relatie dat stapje vooruit te zetten naar een diepere binding, het aangaan van een huwelijk of een zwangerschap of samenwoningverband. Uw gevoel wil verder op weg naar de toekomst, zorg dat het verstand geen roet in het eten gaat gooien.

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee dan kan je ook kaarten trekken. stond er ook raar van te kijken hoor, maar het is niks engs...

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind het echt zeer twijfelachtig, iedereen herkent wel iets in de verhalen die bij deze kaarten horen....
    Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van!
    Wel grappig, maar ik neem het echt niet serieus.

Groetjes, Anakin.

Deel Deze Pagina