Ik snap er niets meer van. Ben sowieso al 7 dagen overtijd, maar misschien wel 9. Vorige maand werd ik ongie nadat ik een negatieve test had gedaan. Dat gebeurde binnen een half uur. Zit nu in mijn tweede ronde... en heb dan toch maar die 32e dag als cyclus genomen, dus dat was dan nu al 7 dagen geleden. Tot gisteren voelde ik me ook echt zwanger.... maar ja, hoe voelt dat.... iig heb ik vrijdag een test gedaan en gisteren en beide waren ze negatief, nu voel ik me nog steeds anders en ook geen gevoel dat die menstruatie zou komen :x . Ik snap er niets meer van. Wel voel ik me steeds wat misselijk en heb ik honger. Ben vorige week in de dunne geweest en had hevige buikkrampen. Daarom dacht ik dus dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Maar een nega test dus... waar blijft die ongie nu dan? Van mij mag het komen, dan kan ik weer verder met de volgende ronde! Ik heb hier zo genoeg van! Iemand nog tips of trucs?
ben je al lang bezig pooh26 ? heel vervelend he dat je lichaam je zo voor de gek houdt steeds nah sterkte meis en als die duivels dan toch moeten komen dan maar zo snel mogelijk
nee gelukkig ben ik nog niet zo lang bezig. maar idd laat die duivels dan toch komen! en ik vind het zo vreemd de vorige maand wist ik in mijn achterhoofd wel dat ik mezelf voor de gek hield, maar nu niet!
dan toch maar even afwachten meis kan goed zijn dat je weinig zwangerschaps hormoon aanmaak en dat die pas te meten is na een aantal weken dus blijf moed houden geen menstruatie dan is er nog hoop maar het kan ook goed zijn dat je flink aan het ontpillen ben en dat dat je cyclus helemaal overhoop heeft gegooid sterkte
hoi Ben je lang aan de pil geweest? Misschien dat je lichaam nog aan het zogenaamde ontpillen is, kan je cyclus door ontregeld zijn...
ik ben 8 jaar aan de pil geweeest. minimaal. zou dat het kunnen zijn? ik ben wel steeds misselijk. of beter weeeig op de maag. en dat is geen stress, want na gisteren is dat helemaal weg.
zou kunnen hoor. Er zijn vrouwen die nergens last van hebben, gelijk een regelmatige cyclus hebben en meteen zwanger. Ik ben zo'n 12jr aan de pil geweest, cyclus was meteen vrij regelmatig, maar nog steeds niet raak... het is een kwestie van mazzel hebben, denk ik!
idd de meesten die al een tijdje aan de pil zijn geweest hebben toch wel last van ontpillen het zijn toch hormonen die niet in een vrouwen lichaam horen en die wil je lijf eerst opruimen daarom geven ze je ook 80% zwanger raken binnen een jaar maar dat gaat helaas niet altijd op (spreek zelf ook met ervaring) probeer je niet te veel te focussen op signalen van je lijf bv pijntje hier of misselijkheidje daar uitblijven van een menstruatie wil niet altijd zeggen dat je ook daadwerkelijk zwanger bent helaas rustig door blijven klussen en wat vooral heel belangrijk is blijven lachen en verder gaan met je leven dus klam je niet te veel vast aan het graag zwanger willen worden wil niemand hiermee voor het hoofd stoten want weet zelf hoe moeilijk het is om dat niet te doen maar je lijf kan je ow zo goed voor de gek houden
wijze woorden debbie! heb je nu nog een pil voor me dat ik pas wakker word op mijn NOD dag, hihi...wat duurt zo'n maand toch lang! liefs Carmen