Het is idd heel leuk, maar ook heel betrekkelijk ja. Zoals eerder gezegd, er valt altijd wel iets te herleiden naar het genoemde, maar toch vind ik zoiets wel leuk om te doen. Geeft mij iig wel weer wat hoop voor de toekomst. Wat ik wel heel erg toevallig vond was bij de kaarten van het heden waarin beschreven stond dat ik aan de start sta mijn leven om te gooien door middel van opleiding, dit klopt, ben afgelopen donderdag voor het eerst geweest naar een cursus. En bij toekomst iets over het starten van een eigen zaak, ja dat is idd de bedoeling van deze cursus.
nou, ik heb het ook gedaan en verdomd, het is nog bijna kloppend ook! ik heb de site maar meteen in mijn favorieten gedaan.... dit ga ik als gezellig naslagwerkje gebruiken als ik het even niet meer zie zitten... ik heb zelf gewone tarot kaarten.. vind ik persoonlijk veel fijner maar eerlijk gezegd hecht ik er niet veel waarde aan.. ik vind het gewoon een leuke afleiding. bedankt voor de tip Aoife
Ik heb een drie en een zeven ligging gedaan. En wat denken jullie trok twee keer de zelfde kaarten voor verleden. ik heb zelf ook de kaarten en een boek thuis maar vind het schudden lastig van zulke grote kaarten dat het nu digitaal kan is wel ideaal. Vragen die ik aan mijn kaarten stel komen bijna altijd uit. groet nicole
Bij mij werkt het niet. Als ik ergens op probeer te klikken, kom ik weer terug op de index pagina....
ik heb het ook gedaan. De dagkaart zei iets over vreugde, vooruitgang en zwangerschap En de driekaart heb ik ook gedaan.... het klopte precies Ik vind dit ook altijd wel grappig.. idd met een korreltje zout nemen.
hihi wat een gezwets zeg....wel lachen om te doen, maar ja er is altijd wel iets hiervan wat ik kloppend kan maken.... tiz gewoon grappig en verder niks, maar ja lees ook altijd mijn horoscoop in tijdschriften hoor....blijft leuk
Een heerlijke maand gevuld met roze wolken waar de vijf en de negen zich in kunnen en mogen verstoppen, ondanks dat ze even huisvesten in hun roze wereldje zien ze de echte wereld absoluut niet door een roze bril maar kijken heel realistisch naar wat er gaande is en maken ook heel realistisch hun keus wat ze wel of niet willen en/of gaan ondernemen. Ze zijn erg op de medemens gericht en brengen veel tijd door omringd door familie, kennissen, vrienden en dierbaren niet omdat ze zich vervelen maar omdat ze het goede gevoel en de aanwezige harmonie graag willen delen met ieder die daar een graantje van mee wil pikken. Plannen voor een nieuwe woning, een zwangerschap, huwelijk, of samenwoning deze maand gemaakt, pakken op een zeer positieve manier uit, de beste dagen voor dit koppel zijn de 12e en de 28ste. Dit kwam er bij mij uit als ik op maand/relatie klikte.... Dus als een zwangerschap zeer goed uitpakt zou dat mooi zijn natuurlijk (samenwonen doen we al, hebben in 2001 al huis gekocht samen) of we moeten gaan trouwen haha, maar ik hoop op zwangerschap want dat willen we nu graag na MK Liefs Sylvia Oja! wie kan hier pendelen? Ben hier nl wel benieuwd naar maar weet niet waar ik moet zoeken hier?
hmmm klopt helemaal... Het verleden Relatie The Star ACHTERGROND! De kaart van het verleden, laat u zien wat de aanleiding is geweest, van de dingen die in het NU spelen. The Star: Later als ik groot ben! Dat waren woorden uit uw kindertijd, maar is het niet nog een beetje de instelling? Later als ik groot ben dan ga ik mijn leven veranderen, dan wordt ik serieus en dan ga ik mijn verantwoordelijkheden dragen. Maar het is al LATER en u bent al GROOT, dus wanneer gaat u eindelijk die veranderingen aanbrengen? Wanneer gaat u stappen voorwaarts zetten en ontdekken dat het leven niet alleen een kermis is waar we ons op dienen te vermaken. Natuurlijk is lol maken een onderdeel van het leven, en dient het niet verwaarloost te worden, maar u leeft nu eenmaal binnen een maatschappij die we ook niet uit het oog kunnen verliezen en die vraagt om verantwoordelijkheid. Best eng..
Nee hoor,het is gratis! Ik heb het ook gedaan,blijkbaar wordt morgen een zeer goede dag voor mijn relatie!
Als jullie dit leuk vinden moet je ook maar eens op http://www.starmanproductions.com kijken. Daar hebben ze heel veel mooie kaartjes die je kan trekken. Toen ik daar gisteren een kaart trok (bij engelenorakel) en vroeg ik op dit moment zwanger ben stond er: Uw kinderen in de hemel en op aarde zijn gelukkig en er wordt goed voor ze gezorgd door God en de engelen. Kinderen, we hebben ze allemaal. Of het nu mensenkinderen zijn of geestelijke kinderen die aan ons ontsproten zijn, ze zijn hoe dan ook ooit voortgekomen uit onszelf. Soms zijn onze kinderen ons ontnomen, een andere keer zijn we bang ze te verliezen. Weet dan dat God en de engelen erover waken en dat ze de hoogste bescherming genieten die mogelijk is. uw kinderen, geestelijk of tastbaar, levend of overgegaan, zijn in goede handen. Erg mooi dus! Woendag weet ik of het ook klopt Maar zoals ook voor pendelen, horoscopen ed geldt; het is leuk tijdverdrijf maar hou er niet aan vast!
denk zal het ook even doen, en dit kwam eruit.. Blijf vertouwen en hopen omdat er iets nieuws en positiefs aan de horizon ligt dat u nu nog niet kunt zien. Soms verliezen we allemaal wel eens de moed en geven we onze dromen en onze hoop op. Jammer, want soms ligt het bijna voor het oprapen en geven we te snel en te vroeg op, alsof we zinken met de haven in zicht. Blijf vooral nu vertouwen en verlies uw hoop niet. Er gaat iets gebeuren, iets nieuws en positiefs. U kunt het nu nog niet zien, maar het kan niet lang meer duren of het wordt langzaam maar zeker zichtbaar. Houdt dus nog even vol nu! heb het er toevallig net met nin over gehad dus tja moest wel lachen dat ik dit las... klopt wel als een bus en daar hoef ik niks voor te koppelen aan iets anders want alles kan je wel aan iets koppelen...
op starmanprodukties bij online inzichtkaarten: Als je verlangen naar mij zo groot wordt dat het alle andere verlangens overstijgt, zul je mij zeker vinden. Ja,ja wel leuk om te lezen, maar weet niet of ik er wel in geloof. Geeft niets, beetje fun is ook goed.
Ik heb het ook eens geprobeert en ik had deze: Aartsengel Gabriël U heeft een belangrijk levensdoel met betrekking tot communicatie en kunst. Laat alstublieft onzekerheid u niet weerhouden uw doel te bereiken. Ik zal u helpen! U heeft zich vaak afgevraagd, wat is mijn doel en wat is mijn taak op aarde. Als u goed op had gelet, dan had u dat geweten. U kunt namelijk praten als de beste en weet bijna alles tot kunst te verheffen. U heeft werkelijk gouden handen, een gouden geest en een gouden hart. Al dat u nodig heeft is wat meer zekerheid. Vaak durft u de dingen niet te zeggen of te doen en dat is jammer, want dat is nu net wat u juist wel zou moeten doen. Laat al die onzekerheden los, aartsengel Gabriël zal u samen met zijn blauwe engelen helpen. Vertrouw op uzelf en op hun en alles komt goed!
Geinige site, starman kende ik al, daar ga ik vaak effe een kaartje trekken. Ik heb me net hier aangemeld, en aangegeven dat er misschien nog wel iets van angst in mij zit om de stap te nemen en nu te gaan proberen zwanger te worden. Net trok ik wat kaarten, en het kaartje van het heden zei feitelijk dat ik moest veranderen en angsten los moest laten. Toekomst zei ditzelfde, angst van me af laten glijden en ervoor gaan. Er stond ook dat de verandering die ik moest maken groots zou zijn, zoals een zwangerschap Wel geinig hoor. Heb erna meteen even gependeld, en mijn pendel gaf aan dat ik ervoor moet gaan. Ben heel spiritueel ingesteld, de sites zijn geinig, maar ik hecht daar verder weinig waarde aan. Mijn intuïtie en gevoel, daar hecht ik waarde aan. Niettemin waren het leuke uitkomsten
Haha, toevoeginkje. Net even bij starman een engelenorakel kaartje getrokken. De vraag die ik stelde: Moet ik nu voor een zwangerschap gaan? Kaart: (even geknipt en geplakt) Isaiah Het is nu de juiste tijd om nieuwe ideeën en situaties in uw leven geboren te laten worden. Ik waak over u en zal u leiden en beschermen tijdens deze veranderingen. Er gaat heel wat ten goede veranderen, maar alleen als u het zelf toelaat. Laat al het oude los en vorm nieuwe ideeën en situaties in uw leven. Denk na over wat u wilt en kunt, maak nieuwe plannen en ga daarvoor. De engel Isaiah zal u erbij helpen en u begeleiden op uw nieuwe pad.
ik was net op zoek op google naar helderziende. daar kwam ik er bij 1 die je kon smssen. kreeg het er helemaal warm van toen ik een berichtje terug kreeg. volgens hem ben ik zwanger van een dochter. nu maar hopen dat hij gelijk heeft.