Bij mij klopt het

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happy1, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haushinka

Haushinka Actief lid

9 okt 2006
    125
    0
    0
    Via sms? Goh, nooit geweten dat dat ook bestaat joh. Lachen. Hopen dat het uitkomt!
    Overigens concentreerde ik me net met mijn pendel op jouw bericht, en mijn pendel begon enorm rondjes te draaien. Betekent bij mij Ja. Dus wie weet.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    spannend ik ben benieuwd of eht allemaal uitkomt.

3. Niet meer actief

o sonja,
    wat spannend allemaal!
    Ik ga heel hard voor je duimen!

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik vind het zelf nu ook wel erg spannend

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb bij Starman bij het Zeemeerminnen- en Dolfijnenorakel een kaartje getrokken. (had ok al eens eerder gedaan)
    En deze keer met een (voor ons allen) bekende vraag.
    Dit kaartje trok ik:
    Gezegende veranderingen

Een enorme grote verandering, brengt u een grote zegen!

Soms gebeurd er plotseling iets in ons leven waardoor alles even op zijn kop lijkt te staan. Soms is dat alleen maar positief. Dat is het zeker in dit geval. Er gaat iets gebeuren waardoor de dingen opeens ten goede gaan veranderen. Wat het is lijkt nu nog even verborgen, maar het zal niet echt lang meer op zich laten wachten. Geniet er van als het zich aanmeld want u bent een gezegend mens!

Sja, wat zal ik daarvan moeten (kunnen) denken? Hihihi!

6. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel grappig om een keer te doen ;)

7. Niet meer actief

Blijf optimistisch

Uw dromen staan op het punt uit te gaan komen. Geef niet op juist voordat wonderen staan te gebeuren!

We hopen er vaak allemaal op, een wonder. Het geeft ons vaak net dat beetje extra kracht om door te gaan, niet op te geven. Vaal lijkt het dat er geen redding komt en dat een wonder uitblijft. Op dergelijke momenten geven veel mensen op, helaas vaak zinken ze met de haven in zicht! Probeer juist op die momenten moed te houden en door te gaan, want wat u wilt bereiken staat op het punt uit te komen. Houdt dus nog even vol, hoe zwaar het nu ook is!

haha, een wonder gaat er gebeuren.
    In november heb ik vanmorgen laten pendelen!
    En nu ga ik er diep in geloven ;)

Deel Deze Pagina