bij miskraam lang bloedverlies?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nutts, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Ik Had vandaag opeens flink bloedverlies gedurende een uur geen stolsels of kramp. Ben 6.3 was geen hartje te zien met de echo en moest maar van het ergste uitgaan . Maar heb nu geen bloedverlies meer is dat normaal?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nutts,

vaak heb je na een miskraam nog enkele dagen tot 2 weken bloedverlies. Nu ben jij er vroeg nog en zou het kunnen dat er (zoals met de echo al te zien was) niet veel in je baarmoeder te zien was. Dan kan een miskraam minder hevig verlopen dan wanneer je bv 10 weken bent. Ik vind het inderdaad ook niet hoopvol klinken. Over een week of 2-4 kun je nog eens testen om te zien of deze nog iets aangeeft, want heel soms is het toch nog goed. Krijg je nog een echo of is dit het?

Groetjes Brigitte

3. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Gisteren opnieuw een echo en zit nog steeds een zwangerschaps ring een dooier een vruchtje en iets van beginnende hart actie. Daarnaast helaas wel een groot hematoom het kan dus nog alle kanten op. De 27 ste weer terug komen. Moet ik nog rekening houden met dat hematoom?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nutts,

sorry, net te laat met reageren voor je echo. Hopelijk heb je toch nog goed nieuws?

groetjes Brigitte

5. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Helaas niet gisteren al een curettage gehad.

6. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Wat spijtig! Veel sterkte komende tijd.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina