Wel of geen tweeling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ambiebambie94, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ambiebambie94

12 jun 2016
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik had hier laatst al een vraag neergezet over mijn echo. Nu hebben wij maandag een pretecho omdat wij toch heel graag willen weten waar we staan. Nu is mijn vraag op de vorige echo was duidelijk een tweede vruchtzak te zien. In de ene vruchtzak zag je al een kindje zitten wel natuurlijk heel klein maar het hartje klopte al. Ik was op het moment van de echo 5+6 weken. In het andere vruchtzakje was niks te zien helaas op dat moment. Nu is mijn vraag kan het nog zijn dat we maandag hier wel een kindje zien of moeten we ons er op voorbereiden dat het kindje wat in deze vruchtzak had moeten zitten niet goed ontwikkelt is en er dus niet zit?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ambiebambie,

aan je banner te zien heb je je antwoord met de echo gekregen?
    Als er inderdaad toen al niets in de vruchtzak te zien was, is de kans groot dat het een lege vruchtzak blijft. Je kunt bij 5+6 weken inderdaad hebben dat het ene hartje al klopt en de andere nog net niet, maar dan moet er al wel een dooierzakje zichtbaar zijn in die holte.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap in ieder geval.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina