Bij mijn eerste zwangerschap van een meisje, had ik helemaal geen last van misselijkheid. Nu wel!! Ervaring mee, en was het dan bij jullie een ander geslacht? Liefs
Zelf heb ik er geen ervaring mee maar hier zijn al heel veel topics over geweest. De uitslag was altijd dat het niet te zeggen is aan de hand van misselijkheid of de manier waarop je draagt of zoiets. Helaas meid nog even geduldig zijn .
Nee, zegt niks, ik was bij de eerste niet misselijk en dat is een meisje, nu wel misselijk en dit wordt ook een meisje .
Ben voor de 3e keer zwanger.3 keer misselijk geweest! En heb 1 zoon en dochter en verwacht weer een zoon. Dus zeg helaas niets. Al denken veel dat wel
of je misselijk bent of niet wilt helemaal niet zeggen wat het geslacht wordt van je kindje hoor Bij mijn zoontje was ik nooit misselijk en heb nooit een kwaaltje gehad en bij deze zwangerschap ben ik hondsmisselijk geweest, heb hele droge huid in mijn gezicht, heel vettig haar, ...enzovoort en dit wordt ook een jongetje... Ik noem het gewoon geluk hebben als je niet ziek bent
Bij mijn eerste zoon was ik totaaal niet misselijk. Voelde me echt prima en had nergens last van. Nu ben ik weer zwanger van een jongen en ik ben me toch een partij misselijk (geweest.) Dus het zegt helemaal niks! Het was deze keer zo erg dat ik opgenomen ben ik het ziekenhuis door uitdroging (hyperemis gravidarum.)
Ik hoor vooral vaak dat misselijkheid bij een tweede of volgende zwangerschap erger is dan bij de eerste... Dus denk dat het eerder daarmee te maken heeft
haha duidelijke taal, meiden, had het ook wel verwacht hoor Spannend, vooral omdat we hebben besloten het deze keer niet te willen weten van te voren
hier zwanger van onze 2e dochter 1e keer wel misselijk deze keer niet. het is dus voor iedereen verschillend
das een fabel, had bij me zoon nergens last van, en nu in het begin misselijk geweest en het word een jongen dusja....das gewoon maar net hoe je zs verloopt denk ik,heeft niks met het geslacht t maken.
bij ons in de familie als er iemand zwanger is van een meisje ziek ziek ziek bij een jongen geen probleem ,dus toen ik op 2weken begon overtegeven of mn leven ervanaf hing en ieder ander kwaaltje vertoonde was iedereen zeker van een meisje maar tegendeel s bewezen want wij krijgen een flinke jongen
De eerste keer was ik niet misselijk en we kregen een zoon, nu wel 3 maanden misselijk geweest en we krijgen weer een zoon!
hier zegt het ook niks bij de eerste 2 meiden echt zwar beroerd geweest tot zover dat ik medicijnen aan toe kreeg .. En nu amper we dacht ook eerst dit wordt vast ene jongens maar na 3 echo,s lblijft het toch echt ook een meid
bij mijn zoon helemaal niet misselijk geweest ( zelfs de eerste 10 weken zwanger geweest zonder dat ik het wist) Deze zwangerschap de eerste 15 weken zwaar misselijk geweest, bah. Snapte niet waarom ik elke ochtend nog de moeite nam om iets te proberen te eten! Ik kan je niet zeggen wat het geslacht van de baby is maar een andere zwangerschap is het wel! xx