ik weet niet of het met misselijk te maken heeft of niet. ik was bij dochter tot 16 wk elke dag strontmisselijk maar had verder veel energie deed een hoop en alles was tot 27 wk geen probleem. nu ben ik morgen 21 wk zwangern van een zoon en alleen in t begin een week of 2,3 misselijk geweest vooral savonds verder heb ik geen problemen gehad met misselijkheid. Echter ben ik veel sneller moe en zoals ik voorheen rustig 4 uur liep moet ik nu bij max 2 uur stoppen,achter elkaar he. Ook heb ik veel last van maagzuur had ik bij de eerste ook niet,en erg veel last van banden en rug pijn.. Verder kom ik vrij weinig aan maar wel eerder een buik en dat was bij de eerste andersom. Dus of het verschil van geslacht ermee te maken heeft denk t wel nu schelen mijn kids maar 15 mnd dus ik draag mn dochter ook nog veel ws dat dat er ook mee te maken heeft. gr gemma
bij mijn zoon ben ik heel weinig ziek geweest. bij deze zwangerschap vanaf de eerste week dat ik wist dat ik zwanger was. en wat blijkt: het zijn er 2
nou bij mij klopt het deels wel eerste zwangerschap nergens last van en een jongetje en nu tot 20 weken overgeven en het wordt een meisje en deze zwangerschap is ook totaal anders is het toeval? wie zal het zeggen hihi
Bij onze dochter heb ik de halve zwangerschap op de wc geleefd. Daarna ging het beter maar moest ik alsnog regelmatig spugen. Deze keer kan ik de keren dat ik gespuugd heb op 1 hand tellen en nu verwachtten we een zoon!
Bij mijn zoontje was ik tot 20 weken heel misselijk. Nu was ik nog veel misselijker (wist niet dat dat nog kon.......hahaha), maar was gelukkig vanaf 17 weken over. Verder alles exact hetzelfde als bij mijn zoontje. Is nu wel een meisje, maar je lichaam reageert per keer anders. Heb ook een aantal vriendinnen die zowel bij een jongen als een meisje nergens last van hebben gehad. Zegt dus helemaal niets, al hoopt iedereen altijd op een verklaring.
Nee hoor, zegt helemaal niks. Eerst, niet misselijk; jongen. Nu, wel misselijk geweest (ook niet heel erg overigens); weer een jongen. Zegt dus helemaal niks......uberhaupt zegt het wel/niet hebben van kwaaltjes iets over je zwangerschap
Ik dacht precies het zelfde bij de eerste zwangerschap een dochter was ik totaal niet misselijk. Maar nu pff heel misselijk en allerlei kwaaltjes dus ik wist 100% zeker dat we een zoon gingen krijgen maar nee hoor weer een meid!! Dus het zegt totaal niets haha. 2 totaal verschillende zwangerschappen maar 2 dochters