Even een vraagje aan iedereen die al eens bevallen is. Afgelopen donderdag reguliere controle gehad in zhuis en toen lag kleine nog helemaal boven bekken. Afgelopen zaterdag naar zhuis geweest ivm pijnlijke harde buiken die al sinds vrijdagavond duurde. Echo gemaakt en toen bleek kleine ineens helemaal ingedaald te zijn. Baarmoedermond zat helaas nog helemaal dicht. Zegt dit snelle indalen iets over een naderende bevalling?
Nee helaas wil dat niet veel zeggen. Mijn laatste lag met 32 weken al helemaal vast en dacht ik ook dat ik vroeger zou gaan bevallen maar uiteindelijk heeft ze het toch volgehouden tot de geplande ks datum
Dat was mijn vraag ook aan de VK. Ben nu pas 32 weken (de kleine mag ook nog lekker blijven zitten een aantal weekjes) maar sinds 2 weken zit ie ook al helemaal onderin mijn bekken. Dus ik zei ook al....dan zal ik de 40 weken wel niet redden. Maar ze zei meteen dat ik daar maar niet van uit moest gaan omdat het ook gewoon 42 weken zou kunnen duren als ze al zo vroeg ingedaald zijn.
Hier inderdaad ook al ingedaald met 32 weken, maar ik ben nu bijna 41 weken en nog steeds niet bevallen. Helaas zegt het dus niets...
Nee, zegt helemaal niks. Mijn eerste lag rond deze termijn al vast, deze volgens mij nog niet (woensdag weer controle). Ben van de eerste keurig met 39w4d bevallen. Die heeft ongeveer 6-7 weken met haar koppetje naar beneden in mijn bekken gewacht (en draaide ook nog om haar verticale as enzo, het is niet dat ze er stiller van gaan liggen ofzo ).
zeg inderdaad helemaal niets hoor mijn eerste lag met 31 weken ook al helemaal ingedaald en vast en ik was ook bang dat ik eerder zou bevallen maar ik ben pas bevallen met 41 weken en 5 dagen nadat ze me gestript had dus ik denk dat het nog wel even kan gaan duren hoor