Viktor & Rolf ontwerpt kinderwagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Enibas, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
  2. Amfy

Amfy Niet meer actief

zoveel duurder als een gewone bugaboo is die ook niet toch

3. Melief

Melief Niet meer actief

Ik had een parelmoerroze wagen met strikjes verwacht maar vind hem best gaaf :) Alleen die prijs; belachelijk!

4. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Juist. Ik vind hem ook gaaf. En hij zal ook vast wel extra features hebben. Maar van veraf is het eigenlijk een 'gewone' grijze kinderwagen. Ik zou niet weten dat een special-edition is, tot dat je het labeltje zou zien.

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Zo bijzonder is hij niet, ik vind er niets special edition-achtigs aan:p ik zou ook gewoon denken dat het een grijze bugaboo was :(

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vind hem niet echt bijzonder...

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Vind de normale bugaboo mooier.

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ach... hij is niet duurder dan een gewone Bugaboo en als mensen het leuk vinden moeten ze hem vooral nemen. Ik vind hem wel mooi, leuke velgjes, mooi kleurtje, die nummerplaat had voor mij niet gehoeven. Maar goed... ieder zijn ding, toch? Ik zou vooral willen dat die kinderwagens sowieso niet zo ontzettend duur waren, V&R of niet.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Waar zien jullie een foto?

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had hem in de Vogue zien staan. Vond hem wel geinig, al wist ik toen nog niet dat hij € 1400,- kostte. Beetje jammer. Ik zit er nog niet echt in, aangezien we nog oefenen, maar dacht dat kinderwagens maximaal € 1000,- waren.

11. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    haha ik had ook een wagen verwacht vol met strikjes! het valt nog mee ;)

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Uhh had ik kunnen weten.. Slim:p

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

VInd hem op een xadventure lijken ... vind er geen hol aan eerlijk gezegd

14. Ik vind het ook een stom ding.. Dat er uberhaupt mensen zijn die zoveel geld voor een kinderwagen betalen ;) Ik vind die kleine wieltjes aan de voorkant er zo achterlijk uitzien :D

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik vind het echt een heerlijke wagen... ik begon met een quinny na 12 weken ingeruild voor een 2dehands bugo.. geen moment spijt van. wat een comford en wat rijd dat ding soepeltjes!! wendbaar... voor mij geen ander meer.

maar 1400 euro voor een kinderwagen uitgeven... misschien als ik cetnen zat had.. die heb ik niet maar ben net zo blij met mijn 2dehandsje ;)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind hem wel mooi! Maar zou er niet zoveel voor betalen... Wij hebben ook de bugaboo en nog steeds geen spijt van echt een super wagen...

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wow 1400 euro, nah dan heb je wel een echte victor en rolf hoor :p...Waar gaat het het over zeg! Een oersaaie kinderwagen, dat is toch zonde. Vind het echt duur voor zo'n "simpel" ding hoor.
    Hij zal idd wel dingen hebben die je zo niet ziet; op afstand bedstuurbaar en er zit ws een schommelstand in enzo! :D

18. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij hebben een bugaboo... de limited edition Denim. Omdat we die mooi vonden en de bugaboo gewoon lekker prijsvast is en oerdegelijk.
    Daar tel ik graag wat centjes voor neer... Maar ik had wel 1000 euro als absolute max.
    Ik vind de prijs voor de Victor en Rolf niet aantrekkelijk. De wagen is een gewone bugaboo, kan niks meer dan de 'gewone', hij is enkel en alleen op papier geschetst door beide heren. Het is een strakke wagen, maar heel bijzonder is hij inderdaad niet.

Als er bijvoorbeeld veel leer in verwerkt was, of iets van pure wol... dan had ik de prijs wellicht meer begrepen.

Ik ben gelukkig met de mijne. Ik heb alle wagens uitgeprobeerd, maar dit is echt mijn beestje :D.

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Niet echt bijzonder toch?

Deel Deze Pagina