Viktor & Rolf ontwerpt kinderwagen 1.400,-. Ik kan het er niet vanaf zien. Je koopt het merk, als je het er voor over hebt...
Ik had een parelmoerroze wagen met strikjes verwacht maar vind hem best gaaf Alleen die prijs; belachelijk!
Juist. Ik vind hem ook gaaf. En hij zal ook vast wel extra features hebben. Maar van veraf is het eigenlijk een 'gewone' grijze kinderwagen. Ik zou niet weten dat een special-edition is, tot dat je het labeltje zou zien.
Zo bijzonder is hij niet, ik vind er niets special edition-achtigs aan ik zou ook gewoon denken dat het een grijze bugaboo was
Ach... hij is niet duurder dan een gewone Bugaboo en als mensen het leuk vinden moeten ze hem vooral nemen. Ik vind hem wel mooi, leuke velgjes, mooi kleurtje, die nummerplaat had voor mij niet gehoeven. Maar goed... ieder zijn ding, toch? Ik zou vooral willen dat die kinderwagens sowieso niet zo ontzettend duur waren, V&R of niet.
Ik had hem in de Vogue zien staan. Vond hem wel geinig, al wist ik toen nog niet dat hij 1400,- kostte. Beetje jammer. Ik zit er nog niet echt in, aangezien we nog oefenen, maar dacht dat kinderwagens maximaal 1000,- waren.
google http://www.kindercompagnie.nl/wp-content/uploads/2012/07/bugaboo-viktor-rolf-stroller-pram-41.jpg
Ik vind het ook een stom ding.. Dat er uberhaupt mensen zijn die zoveel geld voor een kinderwagen betalen Ik vind die kleine wieltjes aan de voorkant er zo achterlijk uitzien
ik vind het echt een heerlijke wagen... ik begon met een quinny na 12 weken ingeruild voor een 2dehands bugo.. geen moment spijt van. wat een comford en wat rijd dat ding soepeltjes!! wendbaar... voor mij geen ander meer. maar 1400 euro voor een kinderwagen uitgeven... misschien als ik cetnen zat had.. die heb ik niet maar ben net zo blij met mijn 2dehandsje
Ik vind hem wel mooi! Maar zou er niet zoveel voor betalen... Wij hebben ook de bugaboo en nog steeds geen spijt van echt een super wagen...
wow 1400 euro, nah dan heb je wel een echte victor en rolf hoor ...Waar gaat het het over zeg! Een oersaaie kinderwagen, dat is toch zonde. Vind het echt duur voor zo'n "simpel" ding hoor. Hij zal idd wel dingen hebben die je zo niet ziet; op afstand bedstuurbaar en er zit ws een schommelstand in enzo!
Wij hebben een bugaboo... de limited edition Denim. Omdat we die mooi vonden en de bugaboo gewoon lekker prijsvast is en oerdegelijk. Daar tel ik graag wat centjes voor neer... Maar ik had wel 1000 euro als absolute max. Ik vind de prijs voor de Victor en Rolf niet aantrekkelijk. De wagen is een gewone bugaboo, kan niks meer dan de 'gewone', hij is enkel en alleen op papier geschetst door beide heren. Het is een strakke wagen, maar heel bijzonder is hij inderdaad niet. Als er bijvoorbeeld veel leer in verwerkt was, of iets van pure wol... dan had ik de prijs wellicht meer begrepen. Ik ben gelukkig met de mijne. Ik heb alle wagens uitgeprobeerd, maar dit is echt mijn beestje .