Zo moe!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sjouk, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjouk

    sjouk Lid

    22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi hoi,

    Ik ben nu straks 6 weekjes zwanger en heb al vanaf het begin last van vermoeidheid.
    Hele dagen door,ik word er ook heel erg afwezig door.
    Door die afwezigheid lijkt het soms net of je in een droom leeft zo MOE.
    Is dit herkenbaar die vermoeidheid en hoelang kan dit duren?
    Bij mijn eerste had ik ook wel last van vermoeidheid maar hoe erg en hoe lang dat toen was ben ik vergeten.
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dit herken ik zeker. Idd alsof je alles in n 'roes' ofwel 'droom' beleefd. Je hebt t idee dat alles 'langs je heen gaat'. Dit had ik al vò`r mn zwangerschap en tijdens was t n tikje erger. Vooral toen ik s nachts niet meer in slaap kon komen. Pff. Dus.. :(
     
  3. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn testen zijn negatief en nog geen ongi. Maar gek genoeg herken ik het ook. Ik moet ruim 121 km rijden tussen werk en mijn huis (heen en terug) maar dat word een beetje gevaarlijk. Vrijdag was ik heel ver weg met mijn gedachten op de terug weg naar huis. Ik zag de weg wel en zag de auto's voor me wel maar was er niet bij. Zat ook bijna een auto die voor me reed (er begon een file) :( Me ogen waren heel erg zwaar aan het worden.
     
  4. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Oooowww man ik heb het ook..... heeeeele dagen zooooow moe....
    Pppffff....
    Begint wel te vervelen, vind het ook zo sneu voor mijn man, die heeft niets aan me....
     
  5. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik heb het ook al sinds 2 weken voor m'n uitgebleven nod.

    Erg lastig ook aangezien ik op m'n werk ook in zo'n roes rond loop. concentratie is er niet bij.. echt niet prettig zo.

    iemand nog tips om het iets te verbeteren?
    kan overdag voor m'n werk niet echt uitrusten door dat ik een peuter heb rondlopen...

    bestaat er een wonder "pep" middel?
     
  6. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Heel herkenbaar!
    Ik heb wel wat meer energie dan de eerste 14 weken, maar ik moet toch echt dagelijks rekening houden met mijn snelle vermoeidheid. Stel je er dus maar op in!
     
  7. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Hier hetzelfde! Ben echt verschrikkelijk moe constant. En gelijk ik hier ook al gehoord heb, net gelijk een roes, ik voel mij af en toe juist alsof ik zowat dronken ben, terwijl ik geen drup aanraak. Ook kan ik nu al eens een dutje doen overdag wat ik vroeger nooit deed!

    Ochja, het hoort erbij en we nemen met plezier wat komt :)
     
  8. sjouk

    sjouk Lid

    22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Volgens mij kunnen we er weinig tegen doen behalve je rust nemen.
    Ik heb ook een peuter rondlopen dus voor mij gaat rust nemen ook niet op.
    Ook slaap ik enorm slecht mede door misselijkheid en maagzuur.
    Ja misschien dat die vermoeidheid alleen bij de eerste periode van je zwangerschap hoort.
    Nu ga ik over 4 week trouwen en ben ik bang dat ik mn trouwdag in een roes beleef.
    Nou ja niks aan te doen dan,wel vervelend.
    We krijgen er allemaal wat moois voor terug :D
     
  9. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Gewoon rusten, en wachten tot het beter is, je kunt zien dat ik tien weken ben en de vermoeidheid is er bij mij enkel erger op geworden. Alles eigenlijk, de misselijkheid, vermoeidheid... En ik dacht aan 5 weken al dat het erg was ... :)
     
  10. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Oei, het is toch te hopen dat je geniet van je trouwdag!

    Ikzelf ben 2 weken geleden getrouwd, toen al zwanger maar wisten het nog niet en ook geen symptomen. Is een heel leuke dag geworden en iets waar je van moet genieten!
     
  11. laika10

    laika10 Actief lid

    28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    OOOOHHHH, gelukkig ik ben niet de enige....


    Ik werk 4 dagen en de dagen waarop ik vrij ben slaap ik bijna de hele dag. Ook als ik 's avond uit mijn werkkom krijg ik het nog niet voorelkaar om wat te eten te maken, maar dan is het hup de bank op en liggen en slapen. Ben ook veel misselijk ( vooral 's nachts waardoor ik dan weer niet kan slapen) en heb de laatste dagen ook veel hoofdpijn.

    Leuk hoor zwanger zijn :)

    weet iemand iets tegen de misselijkheid? Ik hoef niet over tegeven maar ik heb het gevoel dat ik vol zit maar toch honger heb, maar als ik eet komt er weer een vlaag van misselijkheid. En voor de hoofdpijn...ik had mijn huisarts gebeld en de assistente zei " oh neem maar gewoon een paracetamolletje de normale hoeveelheid" kan dit echt geen kwaad?

    Liefs laika
     
  12. augustus

    augustus Niet meer actief

    Hoe lang het kan duren?
    Ben nu 25 weken en lig nog om 9 uur in mijn bed.
    Energie is nog niet terug gekomen.
    In het begin viel ik zowat achter mn pc op mijn werk in slaap...

    Enne paracetamol mag je gewoon nemen...
     
  13. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi mijn 1e zwangerschap was ik ook zooooo moe.Dan lag ik om 19.00 uur in bed .Niet leuk voor vriend maar ik kon mijn ogen echt niet open houden.
    Nu bijna 4 weken zwanger en het begint alweer.
    Gapen en vroeg naar bed.
    De helft van de dingen gaat langs me heen...
    Maar ik ben zo blij als maar kan!
    Groetjes Linda :)
     

Deel Deze Pagina