Hey meiden, Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil, heb afgelopen maand precies mijn ovulatie getest en moet a.s dond ongst. worden.. Nu hoop ik uiteraard dat dat niet het geval is , ik durf nog geen vroege test te doen bang voor een teleurstelling dus ik wacht denk ik maar netjes af.. Kvind het zooo onwijs spannend... Het zou onze eerste wondertje worden Af en toe lees ik dat het onwijs lang kan duren dat het raak is en niet gelijk de eerste keer al dus of ik zou heel veel geluk hebben of het is idd (nog) niet zo.. Nog 3 dagen!
Ooo ben benieuwd! Is het voor jullie eerste kindje ?? Wachten duurt lang he kheb zitten twijfelen of ik toch maar niet zo'n test haal die je 4 dagen van te voren al kan proberen, maar misschien word geduld dit keer wel beloond
Ik lees het nu op je banner, jullie gaan ook voor jullie eerste wonder Spannend , ik ga voor je duimen!!
ja ook 1e kindje !! ja wachten duurt vreselijk lang.. zit nu in de periode van mn eisprong.. ik ga 24 sept testen als ik nog niet ongi ben... wil echt pas na mijn nod testen !!! wanneer is jou nod? heb je een beetje een regelmatige cyclus?
Ja ik heb een hele regelmatige cyclus, altijd 28 dagen heel soms 27.. Heb deze maand wel een ovulatie test gedaan om te kijken wanneer we het beste konden gaan "klussen" ... Wie weet heeft het zijn vruchten afgeworpen.. Ik moet zeggen dat ik me niet echt heel anders dan anders voel, maar dat hoeft niet altijd wat te zeggen toch.. Jij bent al wat langer bezig begrijp ik, heb je al wel eens gedacht nu is het echt raak door evt bepaalde ' kwaaltjes ' of niet...
zo spannend ! wanneer ga/mag je testen? en nee, kwaaltjes of geen kwaaltjes hoeven niks te betekenen ! ik dacht dat ik vorige maand zwanger was, had lage rugpijn, steekjes eierstok en we hadden goed geklust (om de dag) en dacht gewoon dat t raak was.. had ook pijnlijke tepels, had ik eerder nooit ! dus misschien toch ontpillen.. en dat ik nu weer andere symptomen krijg die er echt bij horen... we zullen zien ! ik wacht gewoon af.. probeer me niet te gek te maken en van alles te bedenken.. heeft geen zin ey !
Ha meiden, Wij gaan ook voor een 1e kindje!! Vanaf januari bezig en gelukkig steeds een cyclus van precies 26 dagen... Maar het is iedere keer weer erg spannend of het raak is. Vanaf deze week begonnen met ovulatietestjes, dus hopen dat het nu snel raak is! Heel veel succes met zwanger worden! En veel plezier natuurlijk... Groetjes jufaman
mooie cyclus ! en toch al een aantal maandjes bezig ! zegt niks dus !! kluste jullie wel gericht al gelijk of? succes en veel plezier
Heyhey Tis mijn 1e ronde as zaterdag is mijn nod. Maar heb helemaal nergens last van ! Geen kwaaltjes ofzo
@ Evaa: Dit is pas de eerste keer dat ik met ovulatietestjes ga klussen. Dus dat is veel gerichter, dan de voorgaande maanden. De eerst 4/5 maanden helemaal niet gericht geklust. Gewoon wanneer we zin hadden. De laatste maanden wel iets meer gerichter, doordat ik wist wanneer ongeveer mijn ei kwam. Toch niet zwanger, dus vandaar de testjes. Nu maar hopen dat het snel raak is!! Jullie ook veel succes!!!
he meiden, Ook hier bezig voor ons eerste kindje! Super spannend! maar ook frusterend... controlfreak als ik ben kan ik het maar niet loslaten! Dacht afgelopen woensdag mijn ei gevoeld te hebben en dus ook netjes ons best gedaan. Vannacht werd ik wakker van pijn in mijn buik en vanmorgen wat dat er nog steeds. Beetje zwaar gevoel. 's Middags nog een ovutest gedaan omdat ik die nog had liggen en die was super positief! Ik begrijp er dus helemaal niks meer van! Merk dat ik behoefte heb om een beetje van me a te kletsen, dus hoop dat ik me hier mag aansluiten! ben erg benieuwd hoe het bij jullie allemaal zal gaan!
Hoi! Hier ook de eerste ronde voor een eerste kindje! Zeker heel spannend allemaal, voel allemaal dingen die ik nog nooit gevoeld heb! Kan natuurlijk ook van het ontringen zijn....Zondag zou mijn nod moeten zijn als ik van 28 dagen uitga, ben benieuwd! Succes voor jullie allemaal! Liefs
Eerst dacht ik als ik verhalen hier las dat sommige vrouwen er TE veel mee bezig waren, en nu ben ik nog maar 1 maand bezig en ook ik denk er elke dag aan en tel de dagen ongeduldig af tot mn NOD...
@ nalaco, je lichaam is soms een groot mysterie! Snap dat je er over wilt praten en daar is dit voor toch