OOhh mensjes ik zit weer in een lekkere situatie na 4 jaar kunnen we dan eindelijk verhuizen naar een woning met normale slaapkamers. Maandag krijgen we officieel de sleutel maar we zijn de hele week al lekker in de weer in het nieuwe huis, alles is dan ook bijna klaar alleen de meubelen moeten nog over geplaatst worden Nou ben ik zooooo bang dat ik vandaag of morgen moet bevallen en dat ik dan in het oude huis tussen de rommel ligt te puffen. Ik hoop zo dat ze het nog even volhoud tot maandagavond dan staat alles op z'n plek en is ze welkom. Morgen ben ik 39 weken onderweg dus ze zal dat ene weekje toch ook nog wel volhouden? Duimen jullie mee? Groetjesss
uiteraard!!! maarja het laat zich niet plannen natuurlijk en het komt vaak op het moment dat het eigenlijk niet zo best uitkomt haha.. oja, gefeliciteerd met je nieuwe woning
Tuurlijk duim ik mee! Gelukkig is het ook zo dat je geestestoestand invloed kan hebben op het moment van bevalling! Ik geloof er echt in dat je wanneer je er in je hoofd om dat soort redenen nog niet klaar voor bent, je kleintje nog even wacht... Succes met de laatste lootjes!
Ik hoop ook voor je dat ze dan nog even blijft zitten mja het komt wanneer het komt heh al hoor ik wel vaak dat je het psychologisch wat tegen kunt houden Ik heb juist het tegenovergestelde: BABY KOM ERUIT... NU ...!!!
oh ik denk idd at je psygoglogisch wel dingen tegen kan houden. Ach meid ik duim voor je dat ze nog even wacht. Duim ik voor Kanellie dat ze komt en dan kunnen jullie weer voor mij duimen dat ze komt hahahaha
Het schijnt wel zo te zijn dat als je te druk bezig bent dat je het uit kan stellen, maar zodra je 's nachts slaapt ben je toch weer in rust stand en kan de bevalling plots beginnen (dat had ik dus)
Ik zal voor je duimen dat de kleine nog een weekje in je buik blijft wonen. Hier ook het tegenovergestelde...liever gister nog bevallen als vandaag.