bij onraad gaat naar buiten...

Discussie in 'De lounge' gestart door Naomi86, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik hoor het en mijn man mag gaan kijken:D

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hier gaat niemand naar buiten, ik zou niet weten waarvoor eigenlijk.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

niemand!

in huis hebben ze geen kans worden ze op gevreten hebben we laatst mee gemaakt we waren boven en de buurvrouw kwam binnen om spullen te brengen en de honden liepen los heeft ze geweten heb haar nog nooit zo hard horen om mij haha.

en verder buiten in de achtertuin valt niet zomaar in te komen (prikkeldraad bovenlangs) en voor boeit me niets. maar als er iets gebeurd en in vertrouw het niet kan ik vanuit mijn slaapkamer raam glazen vaasjes richting het desbetreffende object gooien. hahahah

en als er wel iets in huis is dan heb ik een honkbalknuppel bij het bed aan de muur.

4. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga dan kijken die kerel van mij is toch niet wakker te krijgen

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Niemand! Onze hond schrikt wel af! Vorige week ging hij helemaal uit zijn plaat, wij wonen hier op een heel rustig stukje en er is echt wel iets als hij blaft, na een paar minuten is hij stil als hij nou blijft blaffen ga ik wel kijken met de hond maar dat is nog nooit voor gekomen.

Ik weet ook dat hij echt wel bijt als er iemand met slecht bedoeling hier loopt dus ik ben dan ook niet bang om naar buiten te gaan, doe ook gerust om 12 uur de deur open.

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik ben meestal degene die iets hoort en dan stuur ik mijn vriend naar buiten om te gaan kijken. Hij gaat dan samen met de hond. Meestal volg ik dan op een paar meter afstand.....

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Niemand eigenlijk...
    alleen als onze honden aanslaan gaat een van ons naar beneden om te kijken wat er aan de hand is omdat dat tuig van ons alleen maar blaft als er iemand direct bij het huis is...

8. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ooooh, ja dat was hier ook :) Nu nog wel eens... Ik hoor meestal iets, en vriend moet eruit om te kijken. Nog nooit iets geweest, gelukkig maar.

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Nou, ik sliep een keer in een huis met alarm (hier hebben bijna alle huizen een alarm) en dat ding ging af midden in de nacht, dacht dat ik er in bleef zeg! Hoor ik toch liever iets omvallen :D

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nou, geen van ons... :D Als ik een raar geluid hoor en ik zie niets, dan denk... zal wel... en ga ik weer slapen.

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow ik bedenk me net voor we onze rottweiler hadden was ik het ook altijd.

We woonde in de binnenstad en 1 keer kneep ik hem wel.
    Had ruzie met 3 jongens die dacht om bij ons op de binnenplaats wel even ellende te schoppen toen 1 van hun dreigend op me afkwam riep ik heel hard mijn man... Hun rende weg Whahahaha wisten hun veel dat hij zo dronken als een tor lag te slapen haha

Deel Deze Pagina