wanneer mogen kindjes echt gaan zitten en wanner is het nog slecht voor hun rug? ons zoontje is 5 maand maar hij past bijna niet meer in de kinderwagenbak hij kan allen zitten als je hem vast houd of tegen de leuning van de bank. dus nog niet helemaal alleen. wanneer hebben jullie de kinderwagen omgebouwd ?
hier omgebouwd met 4.5 maand, hij paste er ook niet meer in. ik heb er wel één die helemaal plat kan. als je dat doet kan het geen kwaad, je moet er alleen even geen uren mee gaan lopen. ik zou hem nu nog niet laten zitten, af en toe even een standje omhoog. Groetjes, Miranda
Heb er ook een die bijna helemaal plat kan. Mijn zoontje kon al met 2 maanden niet meer in de bak. Dus sindsdien in de buggy.
Ja, belachelijk he. Het is idd geen kleintje. Met 2 maanden was hij 63 cm, maar toch! Je hoort steeds vaker dat baby's al heel vroeg er niet in kunnen. Dus hier maxicosi of de buggy. Maar ik laat hem er nooit langer dan 1,5 in liggen.
Wij met 6 maanden, ook omdat C niet echt stevige zat. En de kinderwagen net niet helemaal plat kon. C heeft dus een hele poos bijna klem gelegen. De bak was 70 cm. En hij hij trok zijn beentjes op bij het liggen, dus dat ging goed tot zo'n 70,5 cm.
Sinds kort wil Louiza niet meer in de bak van de wandelwagen, hoewel ze er wel net nog in kan. Maar we leggen haar nu in de buggy waarvan de rug bijna helemaal plat kan, zo kan ze rondkijken.
mijn zoontje wil niet in de bak.. heb van alles geprobeert maar hij verveeld zich al erg snel, terwijl als ik de maxi cosi op de kinderwagen zet hij het heerlijk vind..ik heb een wagen die helemaal plat kan dus ik zit te twijfelen om de buggy erop te zetten
Mijn zoon zat met 5 maanden al in de wandelwagen,maar dan wel helemaal plat. Ben benieuwd hoe het met Nana gaat, ze vind het reuze interessant om de boel te bekijken, nu heb ik meestal als het niet hard waait de kap naar beneden zodat ze lekker rond kan kijken.
hier omgebouwd met 5 maanden. de leuning kon gewoon goed plat. dus volgens mij kun je het nu wel doen hoor. hier werd de bakecht te klein