Sinterklaas en kerst staat alweer voor de deur en dat betekend tijd om speelgoed te kopen . Sinterklaas slaan wij nog een jaartje over want dat beseft onze kleine meid toch nog niet maar aan kerst doen we ieder jaar dus ook dit jaar maar dan met ons prachtige wonder erbij! Voor kerst krijgt ze al een wandelwagen/buggy maar we willen ook nog 2 stuks leuk speelgoed kopen voor haar. Iets waar ze echt wat aan heeft en aan wie kunnen we beter tips vragen dan aan moeders die hier ervaring mee hebben? Onze voorkeur gaat uit naar iets met veel kleur en geluidjes omdat ze dat helemaal geweldig vind. Wie heeft er goede tips voor ons? Bedankt alvast
Mijn dochter vind een stoffen bal met een belletje aan de binnenkant en een knisperboekje echt helemaal geweldig. Ik heb pas een "telefoon" gekregen van Chicco die heel zachtjes geluid maakt. maar daar vind ze eignelijk (nog) niet zoveel aan. Misschien is dat een idee? Ik ben niet zo van de lawaaispeelgoedjes.
Wat ik persoonlijk erg leuk vind is die bal van V-tech die uit zichzelf gaat rollen. dat stimuleert het kruipen. Verder staan er vormen, cijfers en dieren op waarop ze kunnen drukken. Ook stelt de bal wel eens een vraag, waar is het cijfer drie, leuk voor als ze weer wat ouder is.
de gekleurde stapelringen van Fisher price doen het hier nog steeds goed. en de muziekspeler van vtech.
Als je wat grappigs wilt zien moet je Sasha een knisperboekje geven... Jeeeeej, dan word ze agressief! Niet normaal! Schreeuwen, krijsen en huilen haha. Wij hadden deze : http://justasmallworld.com/osc/images/L ... 20Cube.JPG gekocht voor Sasha. dat is nu toch wel favoriet!
Eén of andere robotje van Chicco is verkozen tot babyspeelgoed van het jaar.(ik weet niet hoeveel dat zegt, maar goed ) Hij is geloof ik voor +9 maanden, ik zal effe kijken of ik 'm vind... Edit: deze is het, ik kan alleen niet zo gauw een beschrijving vinden.. http://www.speelgoedboom.nl/Chicco_R_C_ ... -6505.html
Hier is de babywalker van Vtech al heel lang in trek. Zodra ze kon zitten, speelde ze er al mee en nu nog steeds. Al met al het geld meer dan waard! Hier trouwens ook een kind dat gek is op knopjes en geluid!
Mijn meisje speelt nu graag met een activicity-center (zo eentje die je in de box ophangt), zeker nu ze goed kan zitten! Haar knisperboekje en sleutelbosje blijven leuk om mee te spelen. Heb je al een speeltje om op het blad vd eetstoel vast te maken? Met zo'n zuignap? Dat maakt het eten pas echt leuk! Suc6
Ik heb van de week zo'n honingpot gekocht van Vtech met liedjes.Daar is ze helemaal gek op..En als ik iets kwijt ben..Ligt het heel vaak in de pot heb ze het er al in gestopt..
Wij hebben ook zo'n speeltje met zo'n grote zuignap, maar ik haal die altijd net weg tijdens het eten anders komt ofwel niks van eten terecht, ofwel hangt het speeltje vol bloemkool.
Die van ons speelt heel graag met van die zachte blokken met een rammeltje erin. Hij kruipt er graag achteraan. Dan bouwen we een toren en gooit hij het om. En hij speelt graag met zn activity center.