Onze dochter is 22 maanden en nu het wat kouder aan het worden is vraag ik mij af of ik een voetenzak in de buggy moet doen of niet(Nuna Pepp). Ze loopt veel maar slaapt ook nog wel een in de buggy. Hoe doen jullie dit?
Mijn dochter is 13 maanden en die ligt heerlijk in de voetenzak. Ze loopt dan wel nog niet maar het lijkt me als je dochter ook weleens in de buggy slaapt een voetenzak best lekker is in deze kou. Heb je er nog een of moet je er een kopen? Als je er een moet kopen zou ik ook wel twijfelen (misschien dan met een dekentje op te lossen?) anders lekker de voetenzak erin doen!
Gewoon voetenzak erin? Waarom zou je het niet doen? Als het warm is rits je hem open, is het koud en is ze moe rits je hem dicht. Wat vaker wassen omdat ze er met vieze schoentjes in gaat. Is het echt drama met de schoenen trek ik ze even uit en gooi ik ze in de zak eronder.
In de Bugaboo had ik altijd een voetenzak maar omdat we nu de Nuna hebben twijfelde ik dus idd of ik daar een voetenzak in moest kopen of gewoon een extra maillot aan moest doen. Dus vandaar dat ik benieuwd was hoe jullie dat doen met wat oudere kindjes.
Mijn zoontje wordt in maart 3, maar zit nog regelmatig in de kinderwagen. De voetenzak wordt hier nog volop gebruikt. Het is zo koud als je stil zit (en ook als je loopt, fietst, autorijdt enz)
Ik heb wel een voetenzak gekocht voor de buggy. Vandaag was ik daar toch wel erg blij mee, met die kou
Zoonlief hier 12 maandjes, maar ik heb er toch maar eentje gekocht. Heerlijk vind hij het. Lekker ingepakt, meneertje hangt er tevreden bij zo
ik heb hem er heel toevallig vandaag in gedaan. Mijn zoontje is al bijna 2, maar moet vaak heen en weer naar school en als hij stil zit is het erg koud.
Ik heb ook een voetenzak voor in de buggy en zoals vandaag wanneer het koud is en ik van de ene kant van het dorp naar de andere kant ga met hem is het voor hem wel fijn als hij ook warm zit. Anders zou hij anderhalf uur stil moeten zitten zonder.
Mijn dochter is 13 maanden en ik gebruik ook een voetenzak maar ze past hier al bijna niet meer in. Hoe doen jullie dat?
grotere kopen? Ik kocht er gister een bij de baby-dump voor 19,95. Een universeel ding. Mijn kleintje past daar voorlopig nog wel in.
Ja, ik moet er niet aan denken dat mijn dochtertje zonder voetenzak de kou moet trostseren in de wandelwagen. Ik heb zelfs een voetenzak èn een dekentje over d'r beentjes. Love Lodger!
Mijn dochter is gister 1 geworden, weegt 12 kilo en is 80 cm. Een hele flinke dame dus. Zie foto, ze past perfect in de Lodger Bunker. Die kan ik je echt aanbevelen
Ik heb een lodger bunker...daar kunnen ze heel lang in. Maar de gewone voetenzak uit de kinderwagen past hij ook nog in hoor.
Dat ziet er echt heerlijk uit zeg die Lodger! Vind ik ziezo een fijn merk! Heb toch maar de Nuno voetenzak gekocht, bedankt voor jullie reacties
Zooo flinke dame! net zo zwaar als mn knul van bijna 2 maarr wek een lekker meissie! zo on topic hier ook de voetenzak er weer oo sinds paar sagen. Over 2 weken word hij 2 maar heb m sinds tijden niet zo rustig in de wagen zien zitten
Ja hier wel! Stokke voetenzak voor in de wagen en voor in mijn simpele prenatal buggy ook een voetenzak erbij gekocht. Lekker warm, het is vreselijk koud, en al helemaal als je stilzit.