RADEWIJK - Een 2-jarig jongetje is dinsdagmiddag in het Overijsselse Radewijk om het leven gekomen nadat hij een klap van een molenwiek had gekregen. De peuter was op een stelling van de molen geklommen, waarna hij de klap kreeg. Ondanks de snelle inzet van ambulancepersoneel en de komst van een traumahelikopter, bezweek het jongetje aan zijn verwondingen. Het zou gaan om het zoontje van de molenaar. Het onbekend hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. Peuter komt om door molenwiek - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Verschrikkelijk!
Kind was aan de aandacht van de vader ontsnapt... En denk eens goed na... wie is dat niet eens overkomen? Echt erg... Sterkte voor de ouders... Ik hoop dat ze er samen doorheen komen.
Dat dacht ik precies, toen ik het bericht hoorde. Je kijkt een halve seconde niet en weg zijn ze. Maar wat voor een schuldgevoel moet je dan hebben en wat voor een druk op je relatie legt zoiets. Vreselijk zeg, van zulke berichten krijg ik altijd een heel naar gevoel.