bij ons om de hoek! vrouw-aangehouden-babylijkje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Zonnebeertje, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    het meisje in kwestie was niet van de kerk, de jongen trouwens ook niet.

ik blijf er ook steeds aan denken :(
    en je hoort steeds meer verhalen van naasten van die jongen

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik hoop dat de waarheid ooit boven tafel komt, maar ben er bang voor. Ik hoop, als ze bewust het kindje om het leven heeft gebracht, haar verdiende straf krijgt!

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Is inmiddels al bekend wat er nou gebeurd is? Het blijft door mijn hoofd spoken, ik vind het zo erg!

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    de jongen en zijn ouders wisten toch niet van de zwangerschap, zij logeerde idd daar en vertelde dat ze heftig ongesteld was.
    volgende ochtend zat er bloed op de deurposten en deed opa de vondst in de kliko :(
    het meisje had geen familie, alleen een vader waar ze geen contact mee had.
    Ze gaan nog wel een dna test doen om te kijken of het kindje wel echt van die jongen is (ze had veel vriendjes voor hem), en hun geven het meisje een begrafenis.

5. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dus ze is niet buiten op straat bevallen, maar in de schuur

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar het kindje leefde wel of is ze het doodgeboren?

7. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Nou dan was het wel heftig als het bloed op de deurposten zat!

Het is alleen zo jammer dan je dan niet meer hoort hoe het afloopt, ik bedoel wat er met het meisje gebeurt en waarom ze het gedaan heeft. Gelukkig houdt zonnebeertje ons een beetje op de hoogte.

Ik kan het nog steeds niet van me af zetten

8. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Duimelijn, je weet niet waardoor de bevalling is begonnen. Hier loslatende placenta met 31 weken en ook hier zat het bloed overal.

9. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Nou daar dacht ik ook aan, aan een loslatende placenta, maar dat kan ook gevaarlijk zijn voor de moeder toch?

10. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    geen idee of het leefde, het zat iig wel onder de blauwe plekken :(

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Echt??

Achgos... arm mensje. Ik word hier echt heel verdrietig van!

12. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    He bah. Maar ja als je in een pullenbak gegooid wordt, en je bent zo klein en fragiel. Wie weet is dat wel van toen het kindje overleden was.
    Dat hoop ik dan maar!

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kindjes die met 7 maanden geboren worden, zonder medische hulp, die hebben niet echt een grote overlevingskans. Misschien ook dat niemand het kindje heeft horen huilen, omdat het niet gehuild heeft. Misschien was het dus al overleden. En heeft de moeder het kind in paniek in de kliko gegooid. Je weet het niet... misschien heeft ze eerst wel een uur zitten huilen met het dode kind in haar armen, voor ze het in de kliko gooide.

Je weet ook niet waarom ze het voor zich hielden. Misschien uit angst voor de ouders van hem of haar?

Ik wil het niet goedpraten, maar even een minder schuldige kant laten zien... alles een beetje nuanceren voordat de echte waarheid bekend wordt.

Wat gebeurd is, is hoe dan ook verschrikkelijk. Maar het wel erger (in mijn ogen) als de moeder van van alles beticht wordt, als ze er niks aan kon doen... Als uiteindelijk blijkt dat ze het wel allemaal had kunnen voorkomen en dat ze echt fout gehandeld heeft (met inachtneming van verzachtende omstandigheden) dan zal ik vooraan in de rij staan met mijn verwensingen. ;)

Deel Deze Pagina