Echt heel erg ongelooflijk!!! Ik wist het maar durfde niet op de te hopen na 3 miskramen! Duimen jullie dat het goed blijft gaan? Vanochtend positief getest!!!!
Gefeliciteerd! Ik zal voor je duimen hoor! Kom je kletsen bij de aprilmama's? Ik heb 2 dagen terug positief getest, morgen is mijn Nod.... Geniet ervan!!!
symptomen voor NOD: Nou ik had best veel dingen dat ik dacht jaaaa dit is hem! Vorige maand echt een sterk gevoel dat het deze maand raak zou zijn. Vriendjelief wist het dat het deze maand raak was echt heel raar! ben al een paar dagen misselijk, erg emo, veel plassen enorm veel pijn aan mijn (.) (.). Is sinds gister wel een beetje weg Een paar dagen had ik dat ik erg vroeg wakker werd en ben ik ook 20.00 al doodmoe. Nu weer laat slapen .... Wel redelijk vroeg op best vaak ongikrampjes... Sinds vandaag er veel witvloed! Dacht ongi, maar nee Poes erg aanhalig en me op me liggen (nooit eerder gedaan) Dochter lief ook erg hangerig. Wilt alleen knuffelen en bij me zijn en het liefst op mijn buik melk kwam weer uit mijn boobs en ik zweet weer erg veel
Gefeliciteerd!! en ook ik duim met je mee dat het goed mag blijven gaan Probeer te genieten meis! en gezellig mee kletsen in april mama's