Ja he! De wonderen zijn de wereld nog niet uit en mij gezegde: Als t zieltje klaar staat voor je komt het hoe dan ook bij je. . . Is wel toepasselijk waar?
Joehoe Ninetje, Nogmaals gefeliciteerd Wat een super nieuws dit en wat ben ik blij voor jullie. Lekker genieten! Dikke kus, Sophie
OHhhh Ninetje lees het nu pas Wat fijn voor jullie, van harte gefeliciteerd vergeet mij niet de besmetten met dat zwangerschapsvirus liefs
Ninetje \/ Ninetje \/ Ninetje \/ Ninetje \/ Ninetje *doet ff haar dansje* Van harte gefeliciteerd meis. Ik had het toch gedacht 8) Doe mij ook maar zo'n tweeling Geniet ervan, mupke Je hebt het verdient Kus, Gerrina
Joehoeeeeeeeee,nogmaals van harte gefeliciteerd meis.Jippieeeeeeeee Geniet er maar lekker van. Liefs, mussie
Heej Ninetje... Supergefeliciteerd! Had, na dat topic over dat je ventje op de vrachtwagen zit en tijdens je vruchtbare dagen in het buitenland vertoeft, niet verwacht je hier te zien! Maarre zoals ze al zeggen..wonderen zijn de wereld nog niet uit!... Geniet er lekker van! KuZzz