hoi meiden ik heb het hier al eerder gemeld maar ik heb dus last van een blaasontsteking de eerste kuur sloeg niet aan dat was furbid nu met een 2e kuur bezig 3x daags een pil maar nu de laatste dagen een enorm gezwollen vagina ik heb van alles geprobeerd om de pijn te verzachten is op schimmel nagekeken die zit er ook niet waarschijnlijk een reactie op de antibiotica maar omdat de kuur bijna af is moet ik hem opmaken heeft iemand tips tegen een gezwollen vagina?? ik smeer nu vaseline erop het verzacht iets zeker met het plassen prikt het een stuk minder als jullie nog andere tips hebben graag groetjes
Weet niet of het gaat helpen, maar afkoelen dmv zitten op een zak bevroren erwtjes oid hielp bij mij met een schimmelinfectie. Krijg daar ook altijd van die fijne opgezwollen schaamlippen van en dan is koud houden het enige wat helpt. Hoe warmer het is en hoe meer ik zweet, hoe meer het jeukt en pijn doet. Hoop dat het snel over is!
Heb even geen tips voor die gezwollenheid.... maar wel een tip voor de volgende keer als je blaasontsteking krijgt. Sla een pot BlaseCare in. Dat bevat naast cranberry D-Mannose.... en dat is superspul! Het is een natuurlijke suiker die niet wordt opgenomen in je lichaam. Het reist door je lichaam en je plast het weer uit. In de blaas springen de bacteriën op deze suikers, omdat ze het op willen eten. En dan plas je ze snel uit. Als de symptomen weg zijn nog 10 dagen door gebruiken. (Ook te gebruiken voor als je chronisch last hebt.) Ik ging in nog geen 24 uur van immense pijn en bloed plassen naar geen symptomen.... stond er echt versteld van. Ik werk zelf in het ziekenhuis, maar ik ga hierdoor niet zomaar aan de AB voor een blaasontsteking. Zegt dus genoeg denk ik. Heb het trouwens maar 1 x in mijn leven gehad.