Hoi, Als ik met m'n dochtertje ga wandelen vind ik het meestal net iets te warm voor een muts, maar omdat ze nog een aardig kaal koppie heeft vind ik het wel lekker om iets op dr hoofdje te doen, nu zoek ik zo'n schattig roze baretje, liefst gebreid, maar waar o waar kan ik die vinden? Heb al op internet gekeken, maar zie dan allemaal maar van die zonnehoedjes. Hebben jullie tips? Weet trouwens niet of deze topic helemaal op z'n plek is hier.. maar goed ik hoor het wel! Groetjes!
leuk leuk. ik heb voor mijn zoontje een hele leuke blauwe baret (zo'n oude mannetjes pet) met op de zijkant een tekening. echt stoer. deze heb ik bij c&a gekocht. was wel een setje (tuinbroek, hemd, stropdas en pet) mss dat ze daar voor meiden ook zon petjes hebben... let eigenlijk nooit op meidendingen
tja, Fae draagt vestjes wanneer ze in de wagen zit en dan doen we de muts van haar jas op. Die baretjes heb ik eigenlijk nog niet gezien. Misschien via een webwinkeltje kijken of iemand het voor je kan maken?
niet helemaal roze... https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=2&af[g]=4,5&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=1&fs[t]=1&id=15432
Getver, ik heb een patroon voor je van een baret/pet geval. Maar ik zou niet weten hoe ik die bij je kan krijgen. Nou ja, waarom maken als je kopen kunt. Sucses Janna