Bij osteopaat geweest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindabreusers, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, super zeg! Lekker he?
    Hier gaat het ook echt de goede kant op: Thirza is na de vorige behandeling even wat grieperig geweest en ze heeft het hoogtepunt van de 19-wekensprong gehad, maar sinds gisteren gaat ze hier ineens ook weer als een trein, :) Bij de gastouder had ze 2 keer 140 cc gedronken en twee keer lang geslapen (1 3/4 uur en 1 1/4 uur). Manlief heeft er toen om half 7 nog 40 cc ingewerkt, (niet in het schriftje gelezen waar stond dat ze om 18 uur nog 140 cc had gehad, de lolbroek). Maar daar heeft ze dus van 19 tot 4 op geslapen vannacht, om 7 uur weer wakker en gevoed, kwart voor 8 naast mij weer in slaap gevallen, half 9 weer wakker en om half 10 weer gevoed, (twee borsten leeggedronken!) en nu ligt ze dus alweer 3 kwartier op bed, :)
    Ben benieuwd naar de rest van de dag, mar voor het eerst in weken weer positief benieuwd, :D Kan ik ook eens bij gaan komen, want potverdorie: ik ben me een partij moe! (Sinds 2 weken weer aan het werk ook :().

2. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hey ladies,

ik heb net een bericht ingesproken bij de osteopaat, heb op de website gelezen waarvoor je er naartoe kunt gaan, nou voor ong de helft klopte het als een bus wat er stond over onze kleine man..http://www.osteodenhaag.nl/babys_en_kinderen/huilbabys/ nou maar hopen dat wij snel terecht kunnen!

vondhet wel erg fijn omn de reacties te lezen van de behandeling bij zon kleintje.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sandhya: na de behandeling kan het een paar dagen nog groter drama zijn, (was hier steeds zo), maar idd: daarna knapt het op en dat is wel superheerlijk!

Deel Deze Pagina