Slikken meer vrouwen dit? Dit zijn de vitaal zwanger pillen van de kruitvat 90 stuks voor 4 euro. Is dit een beetje goed voor het kind? Ik ben nu 5 weken zwanger en eet heel slecht groente vandaar... Groetjes
ik zou het niet weten, ik neem dagravit mama &baby. Maar er zal wel ongeveer hetzelfde inzitten? Ik zou even de samenstelling vergelijken van de verschillende merken.
Hoi Roos89, ik heb ze ook een hele tijd geslikt. Zijn goeie pillen. Heb ze vergeleken met FemNatal (die ik nu heb) en zijn bijna hetzelfde. Ik boerde alleen de vieze smaak op en die van FemNatal niet. Succes met je zwangerschap, groetjes DeeLighT
Ik heb ze vanaf het begin geslikt (ook nu nog trouwens). Bevalt heel goed! Ook handig omdat het foliumzuur erin zit, dan hoeft dat niet meer apart.
Ik kreeg er ontzettende migraine van. Toen gestopt en nu ben ik aan de Puur Mama of zoiets. Wel duurder, maar je hebt meteen ook alles er in zitten (qua vitamines e.d.). Qua wat er in zit had ik trouwens wel voor kruidvat gekozen hoor. Is een prima multivitamine wat dat betreft.
Hoi Ik gebruik ze dagelijks. er zit ook foliumzuur in lekker makkelijk! ik ervaar geen nadelen ervan. Groetjes
Hallo, Ik gebruik ze ook en heb al een potje leeg! Volgens mij zijn het prima pillen en niet te duur.