nou dames... allemaal hartstikke bedankt voor jullie tips... ik had er zelf ook wel al aangedacht maar wist niet echt of het allemaal praktisch zal gaan werken in de praktijk, maar als ik het zo lees is het allemaal wel goed te doen!!! hopelijk kan ik snel jullie ideeen in de praktijk brengen, en tot die tijd neem ik nog lekker mijn waskamer in gebruik....!! liefs xx
Hier ook zo´n gedoe met de was Ik heb was van 6 personen en kan maar 1 keer per dag wassen, omdat ik het anders niet kwijt kan. Geeft soms ergenissen, maar het is niet anders (geen droger).
Ik stop een gedeelte van onze kleding gewoon in de droger (ook goed en geprijsd hoor) Niet alles...dingen die snel krimpen niet. Verder alles zoals simpele t-shirt, overhemden, jeans, leggings, e.d. wel....het ligt een beetje aan de stof. Beddegoed en handdoeken e.d. gaat ook in de droger. ook Finn zn beddengoed en hydrofiels e.d. stop ik daarin. Zijn kleertjes niet...ben bang dat ze iets krimpen. Rompers van de HEMA dan weer wel...want die kunnen gewoon staat ook in het label. Verder hang ik alles op zo'n deurrekje....maar dan in het trapgat....werk perfect! Hij hangt bijna elke dag wel vol en het wordt lekker snel droog!
Als je een goede droger hebt met een programma voor "lage temperatuur" o.i.d. dan kan je alles wel erin gooien behalve wol en zijde. Doen wij ook en allesblijft gewoon heel mooi. Wordt ook veel zachter dan aan de lucht laten opdrogen. Dat geklooi met die droogrekjes moet ik even niet meer aan denken.
hier past toch wel 1 was over de verwarmingen... de dunne dingen even dubbel en dan past t wel. endan handdoeken, spijkerbroeken ed in de droger en dan heb ik nog 2 deurrekjes 1 aan onze deur en 1 aan de badkamerdeur. zo kan ik in 1 dag 3 wasjes doen. wel ff alle ramen open anders moet je daarna je huis uitwringen
Ik heb 2 wasjes in de week met kleding die hang ik aan het rek. dan 1 was met ondergoed. en dan 1 was met handoeken met daar bij rompers van Silver en dan het bedden goed die laaste 3 gaan in de drooger
Ik woon ook niet heel groot en heb niet veel ruimte voor de was. Ik doe eigenlijk altijd de bovenkleding een paar minuutjes in de droger, dan hang ik het op een kledinghanger en dan hang ik het naast elkaar te drogen aan een plank. En aan de stangen van het douche gordijn! Handdoeken hang ik over een kledingrek en die zet ik in de gang, dan kunnen we er nog net aan langs.
Hier een rek in de woonkamer en een rekje aan de deur van de slaapkamer. Mocht er visite komen dan wil het rek in de woonkamer nog wel eens verplaatsen naar de badkamer. We hebben geen trap maar zo'n rekje in het trapgat lijkt me echt handig.
Als wij voor een 2de zouden gaan...zit ik met hetzelfde probleem. Op onze slaapkamer past geen staand rekje. En om het in de woonkamer te zetten vind ik echt vreselijk, en dan zou het in de weg staan. In de douche zou niet echt passen aangezien die echt klein is, en dan zou het tegen de natte tegels hangen. Ik zou dan rekjes aan de deuren hangen...jammer genoeg kunnen de deuren dan niet meer dicht. Dus ik hoop dat als er een 2de komt...dat we dan verhuisd zijn.
Hier echt een kleine woning.(zie het probleem dus ook echt niet) Heb 2 deurrekjes waarvan 1 aan een kamerdeur en 1 aan de deur van de kledingkast hangt. Dan heb ik ook nog een wasrek die ik als het echt nodig is in mijn slaapkamer zet.
Denk dat dit misschien wel een oplossing voor je is. by fonq.nl | Brabantia Roldrooglijn wit-droogmolens-Brabantia Webshop BRA385728 Deze bevstig je aan een muur. Volgens mij moet je dan aan een muur er tegenover ook iets bevestigen. Dan kun je m uittrekken en heb je meters waslijn. Ben je klaar, rolt ie zich weer in en heb je alleen een kleine cassette aan de muur.
zo een hebben wij ook! Die staat altijd in de douche. Als we douchen gaatie naar de slaapkamer en daarna gaatie weer terug.
Ik had in het begin ook zo'n rekje voor aan de deur,maar ik vond de geur van natte kleren niet zo :S dus heb ik een droger gekocht en droog daar nu alle kleren in.
Wij wonen heeeeel klein en ik heb nu zo'n droogtoren van 3 verdiepingen die in de hoek van de woonkamer staat. Voorheen was dat een 'gewoon' droogrek, maar daar kon lang niet genoeg op dus ik ben erg blij met m'n toren! Minder leuk inderdaad om je was in je woonkamer te hebben hangen maar bij ons kan het echt niet anders.. als je weet dat iets niet anders kan dan accepteer je het ook sneller..
Ik heb niet alles gelezen, maar ik zat net de makro te lezen en kwam een mooi droogrek tegen. Misschien iets voor je??
Ik heb zelf 2 deurdroogrekjes en werkt hier prima. Niet alle was gaat op het droogrek. Alleen fijne was en thirts gaan op het droogrek. De rest gaat de droger in. In de zomer gaat alles op de drooglijn.
Voor de meiden met een droogtoren: Ik heb zelf altijd het idee dat er niet zoveel op kan? Als je er een paar broeken aan ophangt, of andere lange dingen. Dan kun je de onderste rekjes toch al niet meer gebruiken?
hoi, Ik dacht je hebt toch ook van die trapdroogrekjes, kan ook nog aardig wat op, maar waarom zet je anders niet een droogrek gewoon op jullie slaapkamer neer, ik zou daar eerder voor kiezen dan beneden overal was over de verwarmingen.