bij ruimte gebrek waar hangen jullie je was te drogen?

Discussie in 'De lounge' gestart door proudmother, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Consider Bij veel droogtorens heb je aan de toren een soort uitklap stukje met uitsparingen voor hangertjes waar je een stuk of 4 a 6 dingen kwijt kunt. Hoeveel precies weet ik niet omdat ik zelf een gewoon rek heeft, maar mijn moeder heeft er eentje.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb ook een droogtoren, broeken, handoeken en beddengoed hang ik aan het rekje aan de deur. Verder gaat alles op de droogtoren, vind dat een droogtoren veel minder ruimte in beslag neemt!

3. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    In de badkamer zo'n uitrol ding zoals eerder is genoemd. Ideaal!!!!
    Heb hem van muur tot muur.

Als je klaar bent rol je hem weer in en je hebt echt veel meters, ook genoeg voor lakens enzo.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    En wij hebben wel een trap, maar het is dicht aan de zijkanten, dus geen reling waar een hekje aan kan hangen.
    Maar goed, wij hebben wel een zolder :)

5. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Meestal heb ik aan de ene kant wat lange dingen hangen zodat inderdaad het rekje eronder niet meer gebruikt kan worden. Aan de andere kant past dan nog heel veel ondergoed/ sokken/ handdoeken/ shirtjes. En inderdaad zoals iemand hierboven ook al zegt, er zitten van die stokjes aan de zijkanten waar je ook nog dingen op een hangertje op kunt hangen (bij mij 3 aan 1 kant).

6. Mogwai

Mogwai Actief lid

3 mei 2009
    163
    0
    0
    Ow haha, ja helemaal niet over nagedacht. ;) Dan lijkt het mij handig om een trap te hebben die niet dicht is aan de zijkanten, dus waar je wel een reling hebt om een droogrekje aan te hangen... Snap je? ;)
    Haha, sorry ik kon het niet laten :D.

:)

7. hier gaat (bijna) alles gewoon de droger in, ook de fijne was, zit een speciaal programma voor op

Dingen die echt niet kunnen, gaan over de verwarming
    maar dat is minimaal

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    In de woonkamer, daar is het het snelst droog.
    En als er visite komt zet ik het even in de slaapkamer.

Deel Deze Pagina