bij schoonmoeder

Discussion in 'De lounge' started by -, Jul 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik zou zelf nooit bij mijn schoonouders gaan wonen!!! En ook niet bij mijn eigen ouders trouwens. Terwijl wij met iedereen een keigoede band hebben.
    Maar ik ben erg gehecht aan mijn eigen leventje samen met mijn lief, een gezin hebben terwijl je bij iemand inwoont lijkt me ook niet handig.... maar ja, het is inderdaad wel lekker goedkoop.
    Succes met je beslissing, wat het ook wordt!

2. sim

sim Niet meer actief

het ligt er helemaal aan wat voor persoon je schoonmoeder is, heeft ze nu bijvoorbeeld al een aardje van bemoeizucht zal dat straks bijv alleen versterken, je kunt dat zelf het allerbeste inschatten. wij wonen heel vlak bij beide van onze ouders, en ik heb zelf een paar jaar bij mijn ouders gewoond (de bedoeling was 3 week dit werd 3 jaar) en wat ik ervan geleerd heb is dat je automatisch weer in een kinderrol vervalt, je ouders nemen echt weer een ouderrol opzich, dit ging automatisch. onze band is nog super, maar je moet er rekening mee houden dat je veel moet inleveren en heel erg moet behoeden dat je je vrijheid behoud. wij moeten dat nu zelfs, ik zou nooit meer voor die oplossing kiezen. ik wens je heel veel succes met je keuze.

Share This Page