hey, Zijn er nog mensen die hun beebje zo veel voelen? Het is ons eerste beebje en iedereen zegt dat je het dan pas later voelt als bij een tweede, maar ik voel mijn babytje al sinds vorige week, vooral als ik rustig zit of lig, als ik mijn handen op mijn buik leg reageert baby en ook als ik nog in mijn bed lig voel ik het. Nu vind ik het wel leuk, int begin was da heeeel raar gevoel vond ik. Liefs Winter
ik voel me baby al vanaf 16 weken en dit is ook mijn eerste. vanaf 18 wk voel ik haar elke dag en geniet er ook goed van. me vriend voelt zijn kleine meis ook al vanaf week 20, niet elke dag hoor maar afentoe kan ze echt goed trappe en zie je me buik bewegen.
Ook ik voel de kleine uk meerdere keren op een dag. Moet er ook niet echt voor gaan stilzitten, gewoon tijdens de lunch of tijdens een vergadering als ik er zelfs niet aan denk voel ik regelmatig een stevige trap. Alleen aan de buitenkant nog niet te voelen voor mijn mannetje, is wel jammer natuurlijk maar dat komt wel. Ben bovendien ook niet echt slank dus dit had ik nooit verwacht maar wel heel fijn natuurlijk.
Hoi ik voel onze kleine ook al vanaf week 16. vond het ook een heel vreemd gevoel, maar ik vind het wel geweldig! en dit is ook onze eerste. nu voel ik de baby de hele dag door, maar vooral als ik zit of in bed lig. Maar als een van de katten op schoot komt liggen dan is de baby meteen helemaal druk. zo leuk! groetjes Lonneke
Ik voel mijn kindje ook al vanaf week 17. Is momenteel elke dag meerdere malen goed voelbaar. Maar helaas nog niet voelbaar/zichtbaar aan buitenkant.
ook ik voel haar goed bewegen,.mijn partner voelt het ongeveer sinds een weekje ook.Tis wel niet elke dag druk raak.Wel voor het slapen gaan en ik lig op mijn rug,dan voel ik het echt goed.Ook als ik in mijn favo slaaphouding lig (op zij met benen opgetrokken) dan is het zo geweldig om het kleintje te voelen bewegen in mijn schoot
ik ben nou 16 weken zwanger en heb de kleine nog helemaal niet gevoeld kan dit normaal zijn ? groetjes nancy
ben ook voor t eerst in verwachtig, begon de kleine met 17 weken echt regelmatig te voelen.. best hard ook.. en sinds 18 1/2 week kan mn vriend de kleine ook al voelen.. ik voel hem 's ochtends als ik in de bus naar mn werk zit meer dan eens.. als ik dan om 10.00 pauze heb en even ga zitten voel ik de kleine weer.. en als ik dan om 14.00 thuis ben en ga rusten voel ik de kleine.. maar vooral als ik rond 22.00 ga slapen dan is er volop leven.. toen ik 12/13 weken was voelde ik het zo af en toe is.. 1x in de 3/4 dagen heel zachtjes
Heerlijk he dat gevoel! Het is echt niet vreemd dat als je placenta goed ligt je het nu kan voelen. Wij voelden het ook al vanaf week 17 (dit is de eerste), en de kleine is ook zo druk dat pa gelijk mee kon genieten. Geniet ervan zal ik zeggen. Je zult zien op de 20 weken echo dat de placenta inderdaad op de juiste plek ligt. En dan zul je ook de gevoelens met beelden kunnen associeren, helemaal top! (Overigens nancy je hoeft de beeb niet te voelen. Het kan zijn dat jij een placenta tegen je buik aan hebt of gewoon een iets rustiger kind. Geen zorgen.)
Ik voelde de baby al heel snel (rond 18-19 weken) en zeker 1x per dag (mijn placenta ligt ook aan de achterkant dus kan je het ook eerder voelen). En nu voel ik de baby heel vaak (normaal voelde ik de baby niet tijdens mijn werk, maar sinds kort wel). Maar dat verschilt wel per dag. Het kan zijn dat ik een dag de baby heel weinig voel en de dag daarna heel vaak. Gr, Danielle
De 1e voelde ik ook met 16 weken zwangerschap en deze kruimel liet zich met 14 weken al voelen. Het is zo'n heerlijk gevoel!
ik voelde mijn baby ook al heel snel, zo rond de 18 19 week en mijn vriend voelde de baby voor het eerst rond 22 week, terwijl de echoscopiste heeft gezegd dat het wel langer kon duren, omdat ik de placenta wel aan de voorkant heb.