Ik ben gestript en de vk zag al dat er wat bloed aan haar vingers zat.. Nu heb ik een inlegkruisje in.. Maar het is geen helder bloed.. Meer bruinachtig met sliertjes erin.. Maar bruinbloed is toch oud bloed??! Wil hiervoor nog niet bellen want ik voel de kleine gewoon goed. Merk wel dat er iets bezig is. Maar geen weeen ofzo. Hoop dat iemand het weet..
Volgens mij is het normaal dat er bij strippen wat (eventueel oud) bloed uitkomt. Ik had dat ook, en verloor later ook de slijmprop. Naar mijn idee hoef je daarvoor niet te bellen, zolang het niet opeens veel meer wordt.
Hier nog een keertje, had het in ons topic ook al geschreven, ik had ook alleen wat oud bloed toen ze ging toucheren...(dus niet strippen) en dat was heel normaal zei de verloskundige! SMAK
Is heel normaal. Ook helderroodbloed en slijm. Pas als je blijft bloeden even weer contact opnemen met de vk. Hopelijk helpt het strippen bij je. Succes!
Bedankt voor jullie reacties Hoelang kan je blijven bloeden dan? Naar mijn idee werkt het wel.. Is aardig aan het rommelen maar nog geen wee ontdekt helaas..
Even tussen door, aangezien ik geen waardevolle bijdrage kan leveren qua ervaring.... maar: wat spannend zeg Succes!
het bruin/bloedverlies is bijna over gelukkig! Denk wel dat het effect gaat hebben. Heb de eerste weeen gevoeld! Nu hopen dat het door blijft zetten. Thnx meiden voor jullie reacties!