17 weken,4 dagen voel de baby denk ik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik voel sinds ongeveer een week heel zacht een soort plopjes.. een beetje hetzelfde als iemand met zn vinger heel zacht en snel tegen je hand aantikt, alleen dan van binnen.. nu heb ik een hele tijd getwijfeld of het de baby is, maar ik ben er nog steeds niet helemaal over uit, hoewel de plopjes wel iets duidelijker worden. maar hoe hoog kan zoiets zitten? want ik voel het echt heeeeeel laag, wel ruim 4 vingers onder m'n navel, en vaak in het midden.
    Ook meestal 's avonds als ik met opgetrokken benen op de bank zit... kan dit de baby zijn?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja hoor!! Heerlijk, geniet ervan!!

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    jep, dat is je uk;)
    ik voelde de eerste bij 17 weken en de tweede bij 14 weken dus het is allemaal mogelijk!
    geniet van dit mooie gevoel!

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ja dat is hij/zij! Zo begon het bij mij ook (ook bij 17 weken) en ik twijfelde ook aan het begin, maar toen ik het nog een paar keer voelde wist ik dat hij/zij het was. Leuk! Vanaf nu ga je het steeds meer voelen en worden het steeds meer schopjes/stompjes.

5. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo begon het hier ook. En met de weken werd het duidelijker. En dan komt de 20 wk echo. Je ziet op het beeldscherm dat hij schopt en jij voelt het. Dan weet je het 100% zeker :).

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Jaaah zeker wel! Geniet er van!

7. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is best vroeg al toch?
    Is het je eerste?

Kan niet wachten tot ik iets voel...:)

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja hoor dat ik je kleine wonder ik voelde het ook rond de 16-17 weken twijfelde ook maar op de 20 weken echo zag ik duidelijk wanneer ze schopte voelde ik dat plopje/duwtje:D
    Geniet ervan! voor je het weet schopt hij/zij heel je ribben kapot haha:p
    Ben benieuwd hoe snel je het bij de tweede voelt ze zeggen dat het dan eerder kan:)

Deel Deze Pagina