Buik en broeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DragonBerry, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik ben nu ruim 7 weken zwanger, en ik krijg zowat me broeken niet meer dicht :$ Hebben er meer hier last van?
    Het is ons eerste kindje....
    Heb wel overgwicht en het zou natuurlijk kunnen dat het daarmee te maken heeft.....
    Maar wat moet ik nu? Zwangerschapsbroek is volgens mij nu nog veel te groot! Maar mijn eigen broeken zitten echt totaal niet lekker!
    Gelukkig loop ik op het werk in werk kleding en zijn dat van die zakken om je lichaam.... Maar buiten het werk moet ik ook wat om me kont hebben hangen.....
    En als ik nu ineens in leggingen en al ga lopen verraad ik me eigen....

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    je hebt ook broeken zonder enorme buikband;) zal een stuk lekkerder zitten als ik het zo lees.
    het is ons 2e kindje, ik merk wel dat mijn broeken wat strakker beginnen te zitten maar red me er nog wel mee.

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Waar kan je die broeken vinden dan? En ik zit vaak met de lengte (ben maar 1.60...)

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    op esprit weet ik zeker dat ze zulke broeken hebben, wehkamp weet ik zo niet. en anders miss etam prenatal of de h&m? er zitten vast wel een paar broeken bij zonder zon grote buikband.

ken je niet iemand die ze in kan nemen? je kan het altijd naar zon naaiwinkeltje brengen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon even je bovenste knoopje los en met een elastiekje rond de knoop doen? Zo deed ik 't meestal tot ik echt aan positiekleding moest.

6. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Is met een paar broeken wel een optie, maar de meeste broeken staan al wijd van achteren (holle rug)
    Echt irritant!

7. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Broeken draag ik weinig. Ben sowieso een jurkjes- en rokjesmens. Maar nu -tien weken zwanger- pas ik m'n broeken echt niet meer. En m'n panty's/maillots zaten ook niet fijn. Dus vandaag m'n eerste zwangerschapsmaillot gekocht. Dan rokje met een brede riem erover en het is nog redelijk te verbergen. Je zou het kunnen zien maar met een vestje (los) erbij en een beetje ontwijkende houding (;)) gaat het best.
    Snuffel eens bij Hema ofzo. Heeft ook al fijne dingen voor zwangere vrouwen. Zelf wil ik nog niet hele dure broeken enzo aanschaffen want dat vind ik nog wat zonde.

8. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Ik deed idd ook elastiekje en droeg thuis vaak trainingsbroeken vond ik heerlijk zitten.. Probeer anders gewoon je zwangerschapsbroek misschien zit die al wel goed.. Groeit met je buik mee namelijk dus maakt volgensmij niet uit wanneer je die aan doet..

9. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    De eerste weken zijn dat vooral je darmen waar je last van zal hebben, dus het kan heel goed zijn dat je broek tegen de avond al spant! Maar dat betert meestal rond de 10 weken!

Als je nog geen zwangerschapsbroek wilt dragen, kan je misschien even wat kleedjes dragen?

10. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ik vind de positiebroeken niet zo leuk, en ik paste op een gegeven moment nog maar 1 broek, een lage heupbroek. De rest was iets hoger en paste ik niet meer. Nu heb ik nog twee lage heupbroeken erbij gekocht en die zitten prima onder mijn buik. Ik probeer dit zo lang mogelijk vol te houden zonder positiebroek of buikband, tenzij het echt heel zwaar wordt.

Deel Deze Pagina