Bij VK geweest, beetje een domper..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wij hebben het ook niet gedaan, en idd omdat het geen zekerheid geeft.

Daarnaast vind ik dat je alleen maar kan kiezen voor een kindje, niet voor een gezond kindje. Het komt zoals het komt.

Is het niet levensvatbaar, dan vind ik het een ander verhaal hoor, als er straks uit mijn echo blijkt dat verder onderzoek nodig is laat ik dat ook doen, omdat ik dan wel eerst wil weten wat er mis is, dan kan schrik ik niet zo bij de geboorte.

Linda

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Sorry Kalush... ik ben misschien ergens niet van op de hoogte... maar heb je verhoogd risico op een kindje met een aandoening? Je bent toch pas 27? Of is het gewoon het standaard aankaarten van de verloskundige wat je zo sip maakt? Als dat het is zou ik mijn zwangerschap er zeker niet door laten bederven meis, dat geldt voor iedereen... Je hebt een mooie gezonde dochter, ik zie niet in waarom je je zou moeten laten screenen...

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    We mogen blij zijn dat er tegenwoordig zoveel soorten testen bestaan ikzelf heb namelijk een zwaar gehandicapte broer, we zien hem wel graag maar moest er toen (17 j geleden) zo'n test bestaan hebben dan zou hij waarschijnlijk nooit zo ter wereld gekomen zijn. Mijn ouders hebben al heel wat verdriet gehad.

En het is natuurijk iedereen zijn keus om die test te laten doen of niet. Maar ze zijn er dus je kan ze gebruiken.

Khoop dat ik nu niemand bang gemaakt heb :oops:

Deel Deze Pagina