ik moet even iets kwijt hoor,ik d8 lekker uitgaan maar dat was dus niet zo..iedereen kijkt je stom aan alsof ze nooit een zwangere hebben gezien!of dan hoor je kijk ze is zwanger ! jeetje vond het zo erg....is dat bij jullie ook dat ze zooo kijken? vind het echt niet leuk!
Ik heb dat ook wel gehad (en nog wel). Maar het idee dat je uberhaupt zwanger bent laat bij mij de gedachte gauw verdwijnen. Ben er maar lekker trots op want het is echt niet voor iedereen weggelegd !
Ik vind het prachtig ! Kan er geen genoeg van krijgen dat anderen kijken.. Maar een zwangere buik is dan ook heel fasinerend om naar te kijken natuurlijk .. Ikzelf deed dat ook hoor.. Groetjes,Alida
Ik ben nu op het einde van mijn zs. Ik heb een erg grote toeterbuik recht naar voren . Voor de rest zie ben ik superdun. Blijkbaar erg interessant om naar te kijken. In eerste instantie vond ik het leuk dat de mensen keken en complimenten maakten. Inmiddels heb ik erg veel pijn door die mooie buik (geef mij maar een minder mooie maar dan zonder pijn!). Nu begin ik me soms langzaam te ergeren aan mensen die belangstelling tonen (stom he?), maar ik wordt niet goed van de opmerkingen: Hoe lang nog? Zal wel niet lang meer duren he? Mijn hemel wat een buik, weet je zeker dat het geen tweeling is? WHAAAAAAAAAAAAAAAAA! :x
Nu nog niet zoveel last van... meer dat iedereen (bekenden en onbekenden) die weten dat je zwanger bent mijn shirt omhoog trekken om te kijken of ik al een buikje krijg en ook leggen ze allemaal hun hand op je buik.. Pfff.. heel leuk hoor, maar ik vind het vreselijk wanneer ze dat doen. En zeker van onbekenden vind ik het ongepast.. Maar ja, het buikje begint te groeien, dus dan zal het nog wel meer voorkomen...
haha ik herken het ook hoor, die vragen als : is het geen tweeling? waarop ik eens antwoorde: nee een drieling! Die vrouw keek me aan alsof ze water zag branden Bij mn vorige zwangerschap had ik een vreselijk dike buik maar was wel super trots, maar steeds te moeten antwoorden hoe lang nog is erg vervelend. Ik ben nu 13 weken en heb al een buik voor iemand van 20 weken hihi, maar niemand heeft nog wat durven zeggen.
Dat doet mijn schoonvader ook altijd, ik ben nog niet binnen of hij zit met zijn handen aan mijn buik Vraag het dan gewoon eerst, dat doen mijn mannelijke collega's ook. Pffff het is MIJN BUIK
Ja, hier ken ik het ook! Ik vind het zelf niet zo erg, maar ik hoor wel ´kijk dan! Zo jong en dan al zwanger ` naja mij maakt het niets uit.. Ik wilde het zo jong, hihi! Maar mijn vriend kan er echt niet tegen.. En zegt ook wel eens ´joh hey, kan je ut zien?' Maar ik keek zelf ook altijd en nog steeds naar andere zwangeren. Ook als ik een jong meisje zwanger zag/zie ga ik kijken.. De opmerkingen de vragen enz. vind ik ook geen ramp (nog niet, haha) Maar ik vind het vreselijk dat ze aan me buik gaan zitten! Dat is toch nergens voor nodig? Ik zeg het dan ook gewoon hoor. Krijg er echt de kriebels van als onbekenden of kennisen aan me buik gaan zitten. Familie vind ik prima hoor! Liefs kiss
kissflower, ik was ook 19 toen ik van de eerste in verwachting was. Na de bevalling was ik eens met mn zoontje aan het wandelen en toen vroeg een vrouw me: "wat gezellig dat je met je broertje gaat wandelen, he?" :S
Ik las een verhaal van een ander die op haar werk kwam en ineens komt er een vrouwelijke collega oid op haar af met een hoog stemmetje "ooh babyyyyy!" en legt dus ook zomaar de handen op haar buik. Die vrouw bedenkt zich niet en zegt "oohh tieten!" en legt zo haar handen op haar tieten. En een preek erbij dat haar buik geen publieke voelplek is. Is dus waargebeurd en als mij zoiets overkomt doe ik het misschien ook. Bah moet er niet aan denken dat mensen zomaar aan mij gaan zitten. Ik sla dan meteen ook die hand weg zo van "wil je dat even netjes vragen in het vervolg!" De enige die 24 per dag aan mijn buik mag ziten zijn mijn man en ik. Walgelijk ook dat mensen je shirt zomaar omhoog trekken B020.
Ik vind het ook verschikkelijk dat mensen nu opeens zomaar aan mijn buik zitten, ik kan het niet uitstaan! nu schiet ik nogal snel uit mijn slof en hebben een hoop mensen al begrepen dat ze dat niet meer moeten doen. De enige die aan mijn buik mag zitten is mijn vriend en mijn moeder maar ook die vraagt het gewoon
mijn zusjes en ouders zitten wel continu aan me buik als ik daar ben maar dit vind ik wel gezellig haha. maar een vreemde die zou echt wel comentaat krijgen van mijn hoor dat hief je echt niet te pikken. ik zelf keek ook altijd naar zwangere vrouwen toen ik nog niet zwanger was omdat ik het juist iets heel moois vond dus daar kan ik niks over zeggen, ikzelf ben 21 maar lijk jonger en krijg vaak de vraag of het wel geplant is of de woorden o kijk die is zwanger. ja inderdaad dat ben ik en ik ben er trots op, ze doen net of dat niet mag op jonge leeftijd. nou ja ik ga lekker pronken met me buikje en ze mogen wel zien hoe blij ik er mee ben.
Herken het ook dat kijken, stond laats bij de AH bij de pin automaat loopt er een meisje (jaar of 13/14) met dr moeder mij voorbij zegt ze tegen dr moeder, hey is die mevrouw zwanger? Kon er wel om lachen. Bij m'n eerste ook leuke reacties gehad, dded de deur open bij m'n oma, stond de glazenwasser voor de deur, en die zei zooo jij bent mooi zwanger! (kan je op twee manieren eigelijk opvatten haha ) Had toen ook een grote buik, hield mega veel vocht vast en had ook veel vruchtwater) sommigen zeiden ook straks zijn het er toch twee En nu heb ik een kleinere buik, en nu is het van hoe lang moet je nog? nog drie maanden, oo meid dacht dat je pas drie a vier maanden was Om gek van te worden, iedereen is anders en elke zwangerschap ook al ben je voor de vierde of vijfde keer zw je buik is ook iedere keer weer anders! jessica
Haha, dat zullen mensen altijd doen denk ik, maar ik vraag me af waar je dan uit bent gegaan. Ik ben van het weekend naar een house festival geweest en daar liep ook een hoogzwanger vrouwtje...
Word ook gek van al die mensen die naar mijn buik staren (want soms is het echt staren wat ze doen...). Vind het op zich wel leuk om erover te praten als ze vragen hoe lang ik nog moet. Maar dat ze ongegeneerd lopen te gluren grrrrrr!
Ik was afgelopen zaterdag op de markt ook de plaatselijke attractie, maar het interesseert me niks want ik ben hartstikke trots op mijn buik!
dat de mensen kijken vind ik niet erg, misschien zelfs wel leuk. Ik ben super trots op mijn buik! Ik vind het alleen wel erg vervelend dat iedereen er maar aan zit. Alsof wanneer je zwanger bent ieder willekeurig persoon je lichaam mag betasten
Weet je wat ook irritant is...als mensen die je kent van zien, maar nooit gedag zeggen, ineens heel geinteresseerd in je zijn! Alsof je nu je zwanger bent ineens mee telt? Heel raar vind ik dat en ik woon in een dorpje en dat komt daar dus ook veel voor.