Eigenwijs kind?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiz, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij krijgen ongetwijfeld een eigenwijs kind! Gisteren bij de 3D echo, wilde hij/zij gewoon echt niet in beeld :confused: .
    We hebben zelfs een uur gewacht, gewandeld en gehuppeld, en toen lag de kleine eindelijk in een andere positie, waardoor we het profieltje te zien konden krijgen....
    :)
    Op onze site staan foto's en in het dagboek staat een uitgebreider verslag van de echo!

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha... dat had ik ook... ze wilde echt niet in beeld... moest ik ook gaan springen en doen...

eh maar gelukkig heb je alsnog mooie foto's van je kleine gekregen...:D ze zijn Heeel mooi, en ik hoop dat je het heeeeeeeel fijn hebt gehad :D

gr. sarah

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje das wel vervelend als je een leuke pretecho krijgt.. Bij ons was het juist omgekeerd; die echoman zei jeetje hij ligt er helemaal goed voor je kan alles goed zien en de voetjes lagen ook nog netjes bij mekaar..

4. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Oh maar het was WEL leuk hoor! :) Kijken wie er in je buik zit is volgens mij altijd leuk!!!
    En op 2D was alles ook supergoed te zien, alleen het snoetje in 3D wilde niet lukken...Ik schijn een vrij grote placenta te hebben, en daarachter zat ons kleintje steeds verstopt! Maar we hebben uiteindelijk toch een mooi kijkje kunnen nemen, en ruim een uur beeldmateriaal. ;)
    Wat willen een trotse papa en mama nog meer??

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Gelukkig dat je het wel nog leuk heb gehad dus!! Maar ja dat kan ook niet missen he

xxx Marijke

Deel Deze Pagina