Hallo, Komende zondag kan ik testen, maar heb echt al het vermoeden dat het raak is (of ik houd mezelf helemaal voor de gek), herken zoveel van mijn vorige zwangerschappen. Maar wat ik me niet zo goed weet te herinneren zijn gezwollen schaamlippen . Herkennen jullie dat? Verder merk ik dat ik vaak moet plassen, een zeurderig gevoel heb in mijn onder buik, lage rugpijn heb, veel honger, misselijk en mijn ontbijt niet weg krijgen en hoofdpijn (meer dan normaal). Ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen, zo voor je NOD. Groetjes Aukje
Ik herken AL je symptomen behalve misselijk!!!! Klinkt hoopvol...! Spannend hoor! Gezwollen schaamlippen had ik voor nod al
Hey hey Veel symptomen komen bij mij juist bekend voor als naderende menstruatie. Hoofdpijn, lage rugpijn en opgezwollen schaamlippen had ik juist voordat ik ongesteld moest worden. Soms al een voor mijn NOD. Nu ik zwanger ben, ben ik niet misselijk, moest soms ietsje meer en vaker plassen en eet weinig, maar heb wel contiue een rommelende maag. Iedereen ervaart het natuurlijk wel als wat anders.. Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn.. Zoals Lottie zegt, de k2v5 is echt heel goed..!!!! Zal voor je duimen
Het kan inderdaad zo twee kanten op gaan. Je lichaam is natuurlijk ook weer anders als je niet meer aan de pil bent... Ik test zondag pas omdat ik mijn cyclus nog niet helemaal weet. Zondag zit ik er een beetje tussenin, of ik ben dan al ongesteld..... Maar test dan met een vroege test van testpiont. Kent iemand die? Nogmaal altijd de duurde merken gehad na NOD. Ben benieuwd!
Hoi Aukje86, Ook ik heb deze symptomen alleen die misselijkheid kwam er bij mij pas bij toen ik een test had gedaan en wist dat ik zwanger ben, en alleen als ik iets eet. Ook ben ik heel erg moe en wil ik het liefst de hele dag slapen. Hoop dat het zondag een positive uitslag voor je is