De groene lijn van Eucerin met melkzuur...verkrijgbaar bij de apotheek....reinigen, reinigen, reinigen... Charlie
Ik heb ook altijd alle soort producten geprobeerd en alle prijsklassen. En uiteindelijk lijkt het geen moer uit te maken welk product je gebruikt maar is het toverwoord voor mij vooral: zo min mogelijk smeerseltjes/cremes/lotions/maskers etc. Ik gebruik nu remover van Vichy (Purete Thermal Make-up verwijdering 3 in 1) en daarnaast een dagcreme van Vichy (Aqualia anti-ox of Aqualia Thermal) en verder niets! Mijn huid heeft er nog nooit rustig uitgezien. (dit is uiteraard niet na 2 dagen zo)
als ik er heel veel last van heb, dan haal ik bij een reform zaak drink modder (zo noem ik het) is groen, smaakt smerig maar na een paar dagen ziet je gezicht er rustiger uit. veel water drinken, die prik en zoete drinken laten staan, varkensvlees een tijdje laten staan, op letten wat je eet qua vettigheid, elke dag douchen. en even na laten kijken of je geen vitamine tekort hebt (dus bloed laten prikken via de huisarts) En ik gebruik Zarqa is heel fijn door de dodezeezout. Brandnetel thee drinken. Opstaan en als eerste een glas water met uitgeperst citroen drinken is nog goed ook voor als je aan het afvallen bent, zuivert heel goed. En oude truc, voor je gaat slapen citroen op je onzuiverheden smeren. soms is terug gaan naar de basis, zo natuurlijk mogelijk, het beste.
ik gebruik de benzoyl nog wat..gewoon bij de kruidvat te koop en werkt supergoed (bij mij dan) na 2 dagen heb ik weer een prachtige gave huid. ik gebruik er wel nachtcreme bij want je huid wordt er best droog van.
Ik heb alles zo'n beetje gebruikt... en van het meeste kreeg ik pas na een paar maanden echt uitslag o.a. clinique biodermal en ga zo maar door. Nu gebruik ik 3,5 jaar lush producten en heb nergens meer last van... Ik gebruik voor m'n ogen al vanaf m'n 16e ofzo vd hoog oogmake-up remover heerlijk spul je make-up vliegt eraf. van lush : breath of fresh air - ik maak een wattenschijfje vochtig en spray er 1 keer op met dat spul daarmee ga ik m'n hele gezicht over. Daarna smeer ik het in met dream cream! haha ze hebben vele crèmes speciaal voor je gezicht, maar ik vind deze het lekkerst en ik kan er daarna de rest van m'n lichaam mee insmeren. M'n gezicht trekt niet brandt niet is niet vet en niet droog, maar voelt gewoon altijd fijn aan. Ik doe dat morgens en avonds.
Dream Cream?Dat is voor je handen/voeten en droge plekjes enzo, niet voor je gezicht lush raad het erg af voor je gezicht vooral als je een acne gevoelige huid hebt, want de dream cream is erg vol/vet en de ingrediënten kunnen allergieën uitlokken op het gezicht Heb je dan een droge huid van nature omdat je het op je gezicht gebruikt? Ik heb acne en als ik het erop smeer ben ik 1 acnebom de volgende dag
Hier dus niet het geval. En heb dan ook alleen wat rode vlekjes/pukkeltjes aangestipt en geen hele lappen op mijn hoofd geplamuurd . 'S avonds op smeren (aanstippen dus! en 's ochtends gewoon gezicht wassen met water + washandje en verder geen andere smeersels. Dat werkt hier 100x beter dan alle andere cremes die ik getest heb.
Niet teveel rotzooi opsmeren of liefst helemaal geen poeder/foundation. gezond eten, Veel water drinken, geen varkensvlees en chocolade eten doet wonderen voor je gezichtshuid.
Biergist tabletten voor inwendige aanpak in combinatie met een neutrale verzorgende creme was het enige wat voor mij ooit gewerkt heeft.
De reinigingsmouse van Dr. Van der Hoog werkt voor mij heel goed. Daarna moet ik echt wel een dag- of nachtcrème smeren voor mijn gevoel. Ik kan de mousse niet altijd vinden, dus ik gebruik ook wel de reinigingsgel. Die is op zich ook prima. (Maar ik vind de mousse fijner.)
Mudd masks. Met name het sea clay masker. Kocht ik altijd toen ik nog in Londen woonde, en ook nu regelmatig wanneer ik weer eens terug ga. Zelfs die irritante meeters op je neusvleugels spríngen er praktisch uit!
Het enige wat bij mij helpt is spul van lancaster, maar dat is enorm duur! Ben ff de gehel naam er van kwijt. O en zwanger zijn. Maar dat is ook wat overdreven om altijd te zijn
Dat er echt nog dames zijn die denken dat je een onzuivere huid krijgt van het gebruik van foundation en of poeder.... Nee dat komt niet daarvan Maar.. reinig je je huid dan wel 2x perdag met een degelijke reiniging??? Dus een milk en lotion. Ja echt 2x per dag, ook al gebruik je alleen creme dan moet dit nog 2x. Gebruik je geen reiniging, kun je net zo goed je creme in de vuilnisbak gooien want dat heeft helemaal geen zin!! Zeker een tip voor de dames die wel een goed merk huidverzorging gebruiken.