Bij welk ziekenhuis ben je onder behandeling en ben je hier tevreden over?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Amare, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Zwolle, Isala.

Het ligt er maar net aan wie je hebt. De ene is enorm vriendelijk en de andere is afstandelijk en soms ronduit onbeschoft.

Ik heb me daar echt een nummer gevoeld en dat kan niet de bedoeling zijn :(

De kennis is er zeker wel, maar ik als patiënt hoef toch niet voortdurend achter alles zelf aan en alles zelf te vragen. Echt basisdingen had ik niet geweten wanneer ik niet zelf mondig genoeg was geweest om te vragen.

Overigens zijn ze wel kundig hoor, daar is niets mis mee.

2. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend twink en heartbead dat jullie geen goede ervaring hebben bij t MMC, ik miet zeggen dat ii dat wel heb. Nu daar voor een tweede en ze zijnaltijd super vriendelijk en goed op de hoogte... Ook bij mijn miskraam vond ik ze erg begripvol en steunend. Overigens heb ik met een van de twee biometristes wel een betere klik en heb Dus ook gevraagd om bij haar te mogen... Geen enkel probleem!

3. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik heb een goede en fijne ervaring bij het Medisch Centrum Kinderwens (MCK) in Leiderdorp. Je bent geen nummertje, goed uitleg, fijne artsen en inderdaad het voordeel dat je geen dikke buiken ziet. Altijd als ik langs het MCK rijdt, kijk ik er met een lach naar.. (en zwaaien we even naar de bevroren broertjes/zusjes van ons zoontje :D (klinkt misschien stom hihi)

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Intake en gesprekken gehad met kuchenbecker
    Ook vaak gehad bij de behandeling
    Een ontzettend lieve man!

De andere artsen uiteraard ook tegen gekomen
    En herken totaal jouw verhaal niet
    Wat vervelend dat je het zo ervaart

5. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel

Intake en gesprekken gehad met kuchenbecker
    Ook vaak gehad bij de behandeling
    Een ontzettend lieve man!

De andere artsen uiteraard ook tegen gekomen
    En herken totaal jouw verhaal niet
    Wat vervelend dat je h

6. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

Ik bedoel bij het Catharina dat je eerst een maand aan de pil moet en dan aan de decapeptyl. Dat hoefde in Dusseldorf allemaal niet. Mocht daar meteen beginnen met puregon ipv eerst een maand aan de pil!

In Veldhoven vond ik de mensen aan de balie echt ontzettend lief maar mijn fertiliteitsarts was helaas echt een trut die mij geen kind gunde. Wat heb ik daar een verdriet van gehad. Ben toen naar Duitsland gegaan waar ze zoooo lief zijn!

7. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Wow haha, ben ik wel benieuwd wat daar gebeurd is (mag via pm)! Volgens mij hebben ze maar 1 fertiliteitsarts, dus dat moet dan wel de onze zijn.
    Een trut zou ik dr (nog XD) niet willen noemen maar ik zou het wel prettig vinden als ze wat meer empatie zou hebben ;). Maar ja, als ze dr werk maar goed doet, denk ik dan.

Juudjeonline:
    Wel apart, ik vraag me wel af waarom ze bij jou wel kunnen bijhouden hoe en wat qua achtergrond/geschiedenis, en bij mij niet.

8. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien ligt t aan de biometriste? Zoals gezegd ga ik graag baar een dezelfde... En hmm ja de fertiliteitsarts... Dat kan vriezen en dooien idd. Laatste keer dat ik haar sprak heb ik wel even gezegd wat ik van haar manier van handelen vind ( ze wilde nóg een bloedonderzoek wat in mijn ogen best tegelijkertijd had gekund met de andere en ze had er eerder niet iver gerept) toen heeft ze me de dag er na nog eens gebeld om d'r excuus aan te bieden.
    Ik vind artsen van dezelfde planeet al wij hoor dus ik ga me niet anders gedragen naar hun toe. Ik merk dat toch wel regelmatig dat mensen een arts op een of ander voetstuk plaatsten... Zo zit ik er niet in... Zij zijn daar om ons te helpen toch?....

9. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    zo klinkt het net of het een leuk schoolreisje je :p maar geeft niet hoor meid zolang jullie je er maar prettig bij voelen!

wij lopen bij het albert Schweitzer in zwijndrecht en tp in emc.
    wij beginnen 8 mei met het icsi traject en tot nu toe zijn de dames daar zo lief, aardig en duidelijk!

10. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Hmmm ja dat denk ik niet, eigenlijk. Beide biometristen zijn bij mij allebei even warrig :p.
    Vaag verhaal ook van jou met de fertiliteitsarts! Maar wel super netjes dat ze dan toch belt om excuses aan te bieden.

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit herken ik echt totaal niet.
    Wij hebben juist hele fijne en goede ervaringen met Isala Zwolle.
    Vriendelijke, meelevende en kundige artsen en verpleegkundigen, heldere communicatie, nemen initiatieven, denken mee en zijn makkelijk en laagdrempelig bereikbaar.
    Wij voelden ons daar gehoord en begrepen, i.t.t. onze eerdere ervaringen in een streekziekenhuis.
    Helaas geen zwangerschap hier, maar een goed gevoel over gehouden aan 'onze tijd' bij Isala!

12. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm vervelend twink... Ik kan t met een van de twee gied vinden, die is gewoon recht door zee (vertelde bijvoorbeeld bij de mk precies hoe het er voor stond en niet allemaal bloemige verhalen) die andere niet die stuurde ins met kluitje in t bos... Dus vandaar ik daar niet perse terug hoef!

13. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Welke is dat, die zo onduidelijk deed?
    Er is er 1 met kort haar en 1 met wat langer haar? Nou ben ik wel benieuwd. Weet ik meteen wie ik niet te serieus moet nemen ;)

14. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik verdeel ze altijd in de jongere en de oudere... Ik ga graag naar de oudere dame😊

15. Su1986

Su1986 Lid

21 aug 2014
    52
    0
    6
    Wij hebben ook erg slechte ervaring met Isala in Zwolle. Echt een botte hork van 'n arts gehad. Wij zijn overgestapt naar Eindhoven (Catharina) en daar goede ervaring mee. Vanwege de reistijd en start IUI toch maar naar een ziekenhuis wat dichterbij (Gelre, Apeldoorn) en daar ook goede ervaring mee :)

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Die heeft mij deze ronde ook, toevallig, bij alle controles en behandelingen geholpen. Ben ook wel tevreden daarover. Heb ook het gevoel of ze dan ook wat meer betrokken zijn, als ze je de hele cyclus hebben, en niet die ander ook nog... zeg maar.

17. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies! Dat scheelt zeker ook! Dat kan je ook bij de dames van de receptie aangeven hoor!

Deel Deze Pagina