Essent! Makkelijk en overzichtelijk. Maak ieder jaar een lijstje met de energiemaatschappijen wat ik nog wel zou durven, en essent komt er altijd als een van de beste uit. Ongetwijfeld duurder als de goedkoopste maar de service is super, betaal ik met liefde paar centjes per kwh meer voor. Ik verbruik echt geen drol dus rijk worden ze niet van me ik betaal al jaren 114 en krijg elk jaar zo'n 600 terug. Ik verleng dus wel ieder jaar naar de nieuwe tarieven met evt presentje, nu was het mediamarkt bon van 170 en 0.10 op gas, met mijn verbruik zo'n 80 extra. Totaal komend jaar dus 850 wat het me oplevert en ik betaal maar 1350 per jaar
Nu bij essent maar ik stap elk jaar over naar de goedkoopste. Je moet goed het vastrecht en de prijs per kwh vergelijken en de welkomstbonus ook meerekenen.
Momenteel Qurrent, maar wij switchen ook jaarlijks naar de goedkoopste maatschappij. Ik vind het altijd wel bijzonder om te lezen dat mensen een goed klantenservice belangrijk vinden. Ik heb, op een verhuizing melden na, nog nooit met de klantenservice van een energiemaatschappij contact gehad. Zou dus voor mij ook geen criterium zijn bij het vinden van een nieuwe maatschappij.
Op dit moment budgetenergie, maar we stappen elk jaar over. Tot nu toe levert het ons elk jaar geld op.
Hier Essent. Maar eigenlijk zou ik dat overstappen ook eens moeten doen. Het komt niet eens in me op eigenlijk Ben bang dat het teveel gedoe is omdat zoiets in het begin altijd een aanloopperiode nodig heeft voordat dit eenmaal goed loopt. Waar moet je dan eigenlijk op letten met overstappen? Hoe zit het met contractperiode en hoorde hier iets van vast recht....
Haha wat grappig. Of nouja, voor jullie niet Maar wij switchen elk jaar tussen energiedirect en eon. Steeds weer mooie korting. En vind energiedirect zelfs nog een stukje fijner, de online account vind ik daar overzichtelijker Bij eon hadden wij ivm verhuizing juist weer een probleem met de klantenservice.
Wij doen het via het energiecollectief, sluiten een contract voor max 1 jaar. En inderdaad niet alleen de energieprijzen vergelijken maar ook het vast recht, daar zit soms een enorm verschil tussen energieleveranciers. Overstappen gaat hier helemaal automatisch, daar hebben we zelf geen gedoe mee 😉
Wij ook, maar je moet wel af en toe op hun website kijken naar de laatste aanbiedingen. (Wij dachten dat we wel geinformeerd zouden worden over lagere tarieven, pakketaanbiedingen etc, maar nee dus, dat moet je zelf bijhouden) *edit* lees net dat jullie dat ook al deden
Nuon maar kijk zo af en toe wel om over te stappen. Met ons verbruik van vorig jaar komen we uit op 115 pm via Nuon, gelijk aan energiedirect. Bij greenchoise betalen we met hetzelfde verbruik 40 per maand meer. Ik snuffel nog even rustig door of ik wat beters tegen kom 😁
Wij gaan ook overstappen naar energieflex. Scheelt ons 30 euro p.m. Zitten nu bij NLE. Geen problemen mee, maar als het goedkoper kan, stappen wij gewoon over