Ik jank meer bij tekenfilms . Ja weet het best zielig. Zit dan samen met dochterlief te janke . Zie haar dan traantjes krijgen en ik volg . Bijv de leeuw van judas of Bambi ;(. Zelfs leeuwen koning als vader dood gaat. Ben dan echt een wrak
Lion king kan ik ook om huilen hoor, zo zielig als Si ba maar om z'n vader blijft roepen. Gister ps i love you gekeken en tranen met tuiten gehuild. Ga nu beginnen aan hatchi, omdat die hier zo vaak genoemd wordt.
Ik huil erg snel om films.. hatchi inderdaad.. the green mile my sisters keeper marley and me Gran tarino king kong
Hier ook triest genoeg vooral een tekenfilm-huiler. Als ik alleen al denk aan de scene uit Dombo waarin zijn moeder gevangen zit en hem door de tralies heen wiegt in haar slurf, dan schiet ik al vol. Of als aan het begin van Finding Nemo het gelukkige vissengezinnetje wordt uitgemoord. Of als de moeder van Bambi wordt doodgeschoten, enzv..... Maar ook bij gewone films hoor, zoals: Sophie's Choice Ghost Slumdog Millionaire Noem maar op, sinds mijn eerste zwangerschap gaan de sluizen bij mij heel makkelijk open. Had ik daarvoor totaal niet, heel vreemd.
Pay it forward. Vreselijk! Ook Hachi, Ps. I love you etc. Oh en sommige oorlogsfilms vind ik ook vreselijk. Alleen al als ik er dan aan denk hoe die mensen zich gevoeld moeten hebben (dan heb ik het dus vooral over de films waar kampen in voor komen) Ik huil tegenwoordig ook snel. Voor mijn zwangerschap helemaal niet.
De titanic. Heb die film wel 30keer gezien maar als jack en kate in het water liggen zette ik de film altijd af
Ik ben zelf niet gelovig, maar heb deze film gekeken en heb ontzettend gejankt! Zo mooi, zo teder, zo kwetsbaar. Echt heel erg mooi. Letter to God.
The notebook! Ik heb m al zo vaak gezien, maar vind t zo'n mooi, zielig verhaal.. Ik zit gewoon heel de film te huilen! Zo mooi! Er zijn meer 'van dat soort films': The lucky one en The vow zijn ook heel mooi vind ik!
Oh ik moet echt bij elke film huilen Bij boeken vaak ook.. Echt heel erg, vroeger kon ik alles gewoon lezen en kijken en nu moet ik al huilen als ik een puppy op tv zie. Is echt pas sinds de eerste geboren is. Recente film die ik gezien heb was: achtste groepers huilen niet. Nou zij misschien niet, maar ik wel hoor!
Ja, dat heb ik ook. Laatst stonden de waterlanders in mijn ogen bij die zielige sportjes over dierenmishandeling... ik had echt zo iets van W ...T... F!!!!! Ik hou het verdorie bijna nergens meer droog .. Maar goed ... The Green Mile is de enige film die me tot nu toe tot een uur na het einde nog in tranen kan krijgen. Ik kijk 'm dus ook niet meer, uit puur zelfbehoud
Hier ook een tekenfilm-huiler: lion king, brother bear, bambi etc. Maar ik heb ook sinds de geboorte van mijn zoontje het gevoel dat de sluzen bij alles open gegaan. Gisteren captain philips gekeken (somalische piraten die een tanker overvallen) en daar is het ook gelukt
Ps i love you en marly and me.. Bij de laatste echt tranen met tuiten! Huil normaal echt niet vaak bij films