Sorry lees het nu pas. Eigenlijk vind ik het overgrote deel van de film zielig. Er zijn wel een paar grappige stukken waar je echt in je broek piest, maar toch is het zielige overheersend (vind ik) Edit ben met mijn dochter(bijna 2) en broertje(10) gegaan. Hij vond het volgens mij vooral grappig en mijn dochter was er na 10min al klaar mee die heeft mijn man op de gang als kussen gebruikt en heerlijk geslapen
Nee, nog niet, het euuuh.. 'laden' *kuch* duurde erg lang en toen waren we al te moe. Net wel even heerlijk samen zitten janken bij Inception.
Doe ons dat niet aan! ): Nu we 't over Anime films hebben...5 cm per second..Te vaak gezien maar nog steeds hoor..Haha. Voor de rest: Lion King (uiteraard...Mufasa.) Goodbye Mr Tom (Die pasgeboren baby..!!) op meer kan ik nu even niet komen
My sisters keeper, echt super mooie film The loveley bones, ook Gelukkige huisvrouw hield ik em ook niet droog Forrest gump blijf ik ook ontroerend vinden, al heel vaak gezien, maar blijft. Vroeger tranen met tuiten bij dumbo, bambi etc. Van mijn ouders mochten we die niet meer kijken....
Haachi The bridge to Therabithia Eight below Owh en nu kan ik niet op de naam komen: gaat over een gescheiden stel, man krijgt nieuwe relatie en exvrouw krijgt kanker... hoe de verhoudingen daar dan komen te staan en dat dan op het einde een soort van "happily ever after' foto's worden gemaakt van het hele stel bij elkaar en uiteindelijk komt zij dan te overlijden. met Susan Sarandon en ... ze speelt Runaway bride oa wat balen nou dat mn geheugen niet wil meewerken....