leuke app voor kind van 2

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mukje, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    hoi!
    ikheb sinds gisteren een iphone en zit er een beetje mee te spelen. Nu zoek ik een leuke app waar mijn dochter van net twee ook wat mee kan.
    Bijvoorbeeld een spelletje waar ze de kleuren mee kan leren, of iets met diertjes oid.
    De meesten zijn in het engels en daar heeft ze dus nog niet zo veel aan.
    hebben jullie ervaring met een leuke app?

dank vast!

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Zebrapaint is heel leuk voor kinderen die jonger zijn. Heb het op mijn telefoon en op het tablet. Er zijn wel meer leuke apps voor kinderen, de ontwikkelaar van zebrapaint heeft meerdere apps gemaakt die allemaal leuk zijn. Ook heb ik een app met balonnen, weet de naam zo niet. dan moet je er op drukken en dan worden ze groter tot ze uitelkaar spatten, mijn zoon heeft er altijd dikke lol mee.

3. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    zoeken op zebrapaint in de appstore levert 0 resultaten op...
    weet je zeker dat ie zo heet?
    ik zoek nog even verder!

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    hoppo hippo of zoiets, is een leuke app, staat op de telefoon van m'n man en die is niet thuis maar ik dacht dat het zo heette. Moeten ze een nijpaardje zoeken door dingetjes opzij te schuiven, mijn zoontje vindt het heel leuk, het nijlpaard maakt ook leuke geluidjes.

5. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    hoppo hippo is binnen!
    inderdaad wel grappig, kiekeboe nijlpaard!

dank je!

6. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    @ annetske: ik ben erachter: zebrapaint is voor android, maar niet voor iphone.... (zal vast wel kunnen maar zo handig met die telefoon ben ik nu ook weer niet)
    Mijn mans telefoon heeft wel android, gaan we het daar eens proberen;)

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    woezel en pip is heel leuk

8. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Dikkie dik, Bobbi, Woezel en Pip zijn hier favoriet! En ook Zappelin is leuk!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mn stiefmoeder heeft een kat op haar foon. Talking Cat ofzo heet dat. je heb er ook een Hond van, paard dacht ik en nog paar anderen. Mn zoon is er helemaal weg van

10. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ooh ja die pratende kat hebben wij ook: talking tom heet dat geloof ik. Die echt zo leuk! Alles wat je zegt zegt de kat ook en hij kan drinken en krabt met de nagels over het scherm.

Ooh is zebrapaint alleen voor android, dat wist ik niet haha ;) maar wellicht lukt het op de telefoon van je man want dat is heel leuk, mijn zoon doet het vaak in de auto op mijn telefoon bij langere autoritten.

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik heb een interactief verhaal voor mijn dochter (9maanden maar ze vind het geweldig) die heet lekker kusje... gaat over een jongetje die op zoek gaat naar een kusje en alle dieren bij langsgaat, de bij geeft een prik kus de poes een kietelkus en uiteindelijk krijgt hij een kusje van zijn zusje :)... Hier zitten ook kleurplaten bij en ze kunnen tijdens het verhaaltje op allemaal dingen drukken waar dan geluiden van afkomen. Ze hebben ook nog meer verhalen. Het zijn de verhalen van Sieneke en Tieneke ze kosten 0,79 ct

12. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    sound touch lite

vind mijn zoontje leuk en is leerzaam!

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Engelstalig, maar erg leuk, het zijn gewoon puzzeltjes, je kunt de gevoeligheid instellen op de leeftijd van je kindje:

Tozzle(light is gratis, wel leuk om eerst te proberen)

pekaboo farm (ook engels, maar erg leuk ook) boerderij met diergeluiden.

drawing den: inkleuren en dergelijke.

en het boekje van bobbi wordt voorgelezen door de schrijver.

14. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    de favorieten van mijn dochter:
    sound touch
    koe doet boe
    animatch
    een piano app
    z@ppelin
    lola's train (wel engels, maar boeit haar niet)
    rompom
    dikkie dik
    bobo
    itsy bitsy spider
    old macdonald

(laatste twee zijn van dezelfde maker, maar heb de telefoon zo even niet bij de hand om te kijken wie dat is)

Deze apps opent ze zelf allemaal en wisselt graag af. Ze zijn niet allemaal gratis.

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    bobbi in de dierentuin. Dat is een boekje dat je als filmpje kan laten afspelen, maar ook zelf kan voorlezen met de plaatjes. Ons manneke is er verzot op. Verder gewoon heel veel foto's maken. Het grootste succesnummer is hier door de foto's heen scrollen. Is nog gratis ook!

16. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    die foto's is een goede tip!
    altijd leuk om bekenden of haarzelf te bekijken!

17. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Van wonderkind zijn er ook leuke apps. Vinden ze allebei erg leuk.
    Dochter vindt de app van Barbie ook erg leuk. I can be heet hij.
    Verder is Zappelin erg leuk.

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook bobbi en dikkie dik en talking tom.
    verder farm sounds, pet sounds en zoo sounds (dierengeluiden met plaatjes incl een raadspelletje), baby piano en tozzle. Die laatste vindt Noor nu echt leuk, is een puzzel-app. Ook kun je verscheidene memory-variaties downloaden.

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    De maker is Duck Duck Moose. Er zijn nog meer apps hiervan, o.a. The wheels of the bus en Fish School. Wij hebben ze allemaal, maar Itsy Bitsy is hier favoriet. Erg mooi gemaakt, en een aanrader!! Hij kost 1,60 geloof ik.

20. Rono

Rono Niet meer actief

Ik vind het onzin om mijn kind al op de ipad of iphone te laten. Genoeg ander speelgoed wat leerzaam is zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina