Omdat zowel mijn partner en ik gevoelige huid hebben en allergiën hebben wij verschillende soorten luier in huis gehaald toen onze dochter werd geboren... uiteindelijk zijn we zeer tevree verder gegaan met c1000 luiers! .. pampers kreeg ze uitslag, kruidvat plaste ze er naast etc. etc. en c1000 vind ik ook zeer goed betaalbaar... maar het is inderdaad voor ieder kindje anders...
ik zweer bij kruidvat luiers. met pampers werd mijn zoontje elke morgen zeiknat en doorzeefd wakker en met die van het kruidvat niet maar voor een baby vind ik de pampers wel handig met plasstrip die verkleurd als de baby heeft geplast
Aldi! Laatst een keer een pak van lidl gehaald, maar die lekten steeds door. "Vroeger" hadden we pampers, en die waren ook prima. Maar Aldi is wel een stuk goedkoper. We hebbeook geregeld luierbroekjes van Etos. Die zijn ook goed.
overduidelijk lidl! met pampers aan stinkte ze heel snel en lekt ze erbij langs. Lidl minder stinken en geun en soepel genoeg.
Hier pampers, huggies en luiers van AH eigen merk. Deze wisselen we af naar gelang wat in de aanbieding is. Al komen de pampers tegenwoordig eigenlijk niet meer aan de beurt. Deze had ze eerst alleen voor de nacht en overdag luiertjes van de AH/huggies. Maar eigenlijk vonden we de dat na een tijdje onzin omdat met beide luiertjes 'nachts ook gewoon droog bleef. En pampers vinden we in vergelijking dan wel erg duur. Al zijn het wel fijne luiers....Maar nee, degene die ze draagt is het allemaal om het even, dus dan kiezen wij toch voor de goedkopere luiertjes. De luiers van Etos eigen merk komen hier er niet meer in. Die bevallen totaal niet. Vaak nat/ongelukjes. En we vinden de luier te dik.
Hier gebruiken we kruidvat. Heerlijke luiers en zeker goedkoper dan pampers. Pampers vond ik overigens heel typisch ruiken / stinken.
Pampers! Heerlijk soepel. Kruidvat ook geprobeerd maar deze vind ik erg stug (in vergelijking met pampers). Mijn ervaring is dat kruidvat kleiner valt dan pampers.
Aldi! Zonder enige twijfel. Kruidvat wil hier ook wel. AH redelijk. Lidl geeft alleen maar lekkage. Overigens wil ik van new born luiers wel Pampers, overige vind ik veel te stug. Dit keer 4 pakken nr 1 van Pampers ingeslagen en daarna gaan we over op nr 2 van Aldi.
Ahh arm ventje... Wij zweren bij Pampers. We hebben Kruidvat en Etos geprobeerd, vonden we beide nét net.
Hier wegens allergie overdag katoenen, 's nachts of bij ziekte toch wegwerp (Lidl, pampers plakte vanaf maat 3 aan Meneer en Colruyt zit niet goed vind ik) omdat Meneer 's nachts anders tussendoor verschoond moet worden (en dus zowel hij als ik wakker moeten worden), katoen absorbeert toch minder goed dan wegwerp. P.S.: Ik las dat iemand Aldi beter vond dan Lidl en vind dit bizar, bij ons zijn het volgens mij dezelfde maar gewoon een andere bedrukking.
ik vind die van de Lidl en de Aldi erg fijn! Gaat ook 's-nachts goed. Vriend vindt pampers fijner. Hij heeft geluk, want we hebben nog een aantal pakken liggen. We hebben de baby-dry, trouwens. Laatst ook die nieuwe, oranje pakken geprobeerd en dat ging ook prima.
Voor de nacht Pampers baby dry en de rest Vd dag tot bots easy fit . Fijn wasbaar nooit zonder , minder afval , goed voor het milieu en je portomonnee Succes met kiezen !!!