Dag dames, Ik weet het, alleen als ik test weet ik of ik zwanger ben... Maar ik ben op het werk. Dus geen tijd om er 1 te halen. Ik slik de YA 24+4. En ik heb afgelopen maand ontstekingsremmers gehad en antibiotica. Ik heb wel sex gehad maar met een condoom. Ik ben dus in mijn stopweek, die vier dagen duurt, nu op dat drie! Nog niet ongesteld. Normaal ben ik het meteen op dag 1. En nu ook pijn aan mijn borsten wat ik normaal ook niet heb... Dus ik zit in de stress.. Iemand ervaring? Dat door de antib. en ontstekingsremmers de menstruatie uitbleef? Thnx!!! alvast!!
Als de condoom zijn werk niet goed heeft gedaan zou het natuurlijk in theorie kunnen. Toch maar een test halen meis.
Ja nog steeds niet ongesteld... Vreselijk moe ook.. Maar kan het door die medicijnen niet mijn ongesteldheid uitstellen?
Die bloeding, is de opbouw van je baarmoederwand. Maar de medicijnen kunnen deze fase niet uitstellen?
Hier bijna dezelfde situatie. Andere pil...maar heb ook geen bloeding gehad in mn stopweek. Al 7 dagen 'overtijd'. Hier al wel kunnen testen en negatief. Tja...wat kan het zijn. Stress misschien?