Coca Cola Calve pindakaas (krijgt spontaan zin in pindakaas mjam) Croma bak en braad Blueband voor op brood Honig soeppakjes Unoxsoep in blik chicken tonight in pot bami/nasikruiden conimex wokolie conimex rosivicee in pak Robijn wasmiddel en wasverzachter. Duyvis borrelnootjes Heinz tomatenketchup
deo voque/fa e.d. coca cola vleeswaren als het kan biologisch wc eend/harpic mex chocolade pasta met die beertjes weet zo de naam ff niet macroni mix/spaghetti mix honig ragout unox groentesaus knorr
Alleen aquafresh tandpasta, de rest vind ik echt prut. En de ENIGE ECHTE speculoos!! maar die zal ik nu lang moeten gaan missen.. Verder...??!
Coca cola Lay's chips Unox rookworst Ruyter hagelslag en vlokken Becel halvarine Calve pindakaas Calve wiskysaus Beemster kaas Hela curry Calve echte mayonaise Pampers luiers en billendoekjes Olvarit potjes Hertog jan bier Fanta Volgens mij hebben wij alleen maar a merken in huis ?!
WC papier van Page Always maandverband Aunt Jemima Syrup voor op je american pancakes Corn Bread mix van diezelfde Aunt Jemima
*Wasverzachter Robijn *Tandpasta *Wasmiddel *Wc papier van Page (vraag me niet waarom!) *Vers vleeswaren *Melk *Hela curry *Wc verfrissers van Ambi Pur En vast nog meer wat ik zo even niet kan bedenken
Merk shampoo...bijvoorbeeld van elvive, gliss kurr of andrelon. Fanta sportlife of stimerol kauwgom Honing mixen voor spaghetti, goulash, hachee, ect. Chocomel Cote d'ore chocolade
Ik koop bijna alleen maar A merken, weet niet waarom, gewoonte denk ik en gemakzucht, lekker makkelijk om altijd het bekende te nemen. Behalve de melk, die koop ik ook weleens bij de Aldi als ik daar toevallig ben en koop ik er ook wc-papier, keukenrol, alu-folie en dat soort dingen.
- Albert Heijn pindakaas - Chips (heb van alles geprobeerd, aldi chips, lidl chips, maar ik blijf gewoon bij de A-merken chips zoals Lays, Cheetos en Pringles) - Always maandverband
Bleu band boter voor op brood. Always maandverband Kukidenkt kleefpasta Lactasyd Tube jam van fred en ed. Dat zijn de dingen die ik voor mezelf gebruik. Oh en voor het hele gezin omo wasmiddel en lenor.
doritos, pringles, heinz ketchup, remia fritesaus, coca cola, rexona deo, pickwick thee, linera smeerworst, brinta pap, Liga milkbreak, optimel drink, Mora bitterballen, dr oetker pizza.. De rest maakt ons niet zo veel uit. Is maar net wat in de aanbieding is.
Coca Cola (manlief vindt iets anders minder lekker, mij maakt het niet uit.) Nivea shampoo Always & OB Pampers Komo vuilniszakken (bij neppers zijn de naadjes vaak niet helemaal dicht en da's waardeloos als ik de kattenbak heb gedaan!) Dr Oetker Ristorante pizza Becel Light
lay's, coca cola, calve pindakaas, pampers, cup a soup, shampoo/douchegel voor onszelf en de kids altijd van Nivea, Andrelon, Natusan etc, ob tampons. Verder ook de melk voor de kinderen omdat er geen b-merk variant is (Nutrilon pepti en Alpro soya peutermelk)
-Coca cola en Coca cola light -Nutricia Chocomel -Robijn wasmiddel en wasverzachter,alle varianten -Douchegel en shampoo van A-merken zoals Nivea,Dove & L'oreal -Vruchtenhagel van De Ruyter -Voor m'n vriend scheermesjes & scheergel van Gillette fusion power Ik had eerst echt alles van het A-merk maar dat doe ik niet meer,ik was iedere dag 20 á 30 euro kwijt bij de AH.
Heinz ketchup,. andere ketchup vind ik inmiddels echt niet lekker meer Libresse maandverband Lay's chips Twinings Earl Grey thee (ben ik echt aan verslaafd).