Spaghetti en macaroni moet echt met ingredienten van Honig gemaakt worden, anders smaakt het zó minder.. Verder hecht ik totaal geen waarde aan merken, hoewel blikjes Pepsi toch lekkerder zijn dan welke cola dan ook (maar uit de fles dan weer niet )
Ob en Allways, supercrunch friet van aviko, frikandellen van Mora, Shampoo van een bekend merk, haarspul van de kapper, pindakaas van Calve, duo penotti, scheermesjes van Gilette, lasagnesaus en bladen van Honig en 7Up. Dat was het wel denk ik.
Qua etenswaren koop ik wisselend A-merk of huismerk, alleen maandverband, shampoo, badproducten, cosmetica en overige lichaams/uiterlijke verzorging koop ik altijd van een A-merk.
pampers pepsi calve pindakaas fanta sinas hero jam heinz pastasaus en ketchup mora frikandellen iglo vissticks alwayss maandverband komo vuilniszak bambix papgranen olvarit potjes nutrilon poedermelk dat was het wel denk ik
Tampax tampons Silan wasverzachter Dash waspoeder Shampoo/deo/scheerschuim liefst ook van een merk Qua etenswaren maakt het me niet zo uit.
Coca cola light, pampers, zwitsal, OB, Aquafresh tandpasta, Friteslijn van Remia, Pickwick, Nivea shampoo en creméspoeling, cup-a-soup, Robijn/Ariel/Omo (wil een van deze merken wasmiddelen, iets anders niet!)
Sluit me bij de meeste genoemde zaken aan.. maar als aanvulling: afwasmiddel moet bij mij van Dreft zijn!
Fanta!! Andere sinas is gewoon niet te drinken.. Zwitsal Lays Blue Band (brood en braden) Maandverband & Tampons Pleisters - Altijd gewoon hansaplast Mixen voor macaroni enz - honig Chicken Tonight Wereldgerechten van knorr.. Bier! Hertog Jan WC eend Shampoo - Andrelon Borrelnootjes
o ja, ik zelf ook nog neutral. Maar dat doe ik niet voor mn lol, is erg duur, maar meisje kan niks anders verdragen helaas.
Pampers luiers Douwe Egberts koffie Witte/colorreus wasmiddel verder geen A-merken in de supermarkt Wel altijd brood van altijd dezelfde bakker
wij halen regelmatig grapjes uit met merk "geile" mensen (even knipoog lezen) dan doen we in een originele fles onze lidl cola en dan hebben we een discussie over de cola (want wij drinken dan uit de lidl fles) en dan zegt mijn zusje bv, aahh deze cola is zooo veel lekkerder en dan is het gewoon dezelfde (nu al met zoveel mensen gedaan is zo humor meeste mensen proeven dus geen verschil tussen cola's alleen een merkje is som erg belangrijk voor mensen)
ik houd niet zo van merken alleen maandverband haal ik altijd always of libresse andere merken krijg ik last van. Joppie saus is helaas niet goedkope variant te krijgen. Kruidenzakjes van maggi/knorr e.d. voor maaltijden halen we dan ook altijd (eigenlijk geen goede goedkope variant) en becel boter (is meer traditie eigenlijk eet ik al jaren vanuit huis uit) verder amper merken, ik houd daar zoiezo niet zo van..
- Coca Cola - Nutella chocoladepasta - Sensodyne - Lays - Ariel - Omo - Dreft - Head & Shoulders shampoo - Page toiletpapier
- Broeken (River Island, Bloc28, Diesel) - Douchegel & badzeep, shampoo. (Kneipp, Chanel, Say yes to Carrots) - Parfum (Chanel, Harajuku, Nina ricci, Tommy hilfiger) - Chips (Lays, Croky) Dat was het wel zoeen beetje denk ik...
maandverband-tampons - always en ob bier- grolsch tandpasta - sensodyne cola - COCA COLA volgens mij was dat t wel... al het andere is aldi of huismerk ah-boni-c1000