whaha.. dat doen wij ook regelmatig.. mijn man wil dus alleen gesterriliseerde -langhoudbare melk- Op ons trouwfeest hebben zijn broers en zussen m mooi beet gehad.. 3 glazen melk.. hij moest proeven.. uiteraard pikte hij de verkeerde eruit.. de verse melk..whhahaha.. maar met cola proeft ie t altijd.. ook al zit in een coco cola fles.. dan is de cola bedorven of niet goed zegt ie dan..whaha...
nee eigenlijk niet, het is hier iig de parfum in het wasmiddel waar ze op reageert. Mn schoonmoeder heeft toevallig een keer een setje kleding gewassen en ze zat meteen helemaal onder. Is die persil ook parfumvrij??? Bedankt voor de tip.
Toen ik dit topic opende dacht ik: ooh, dat valt wel mee hier, één of twee dingetjes... Maar naarmate ik ging lezen kwam ik tot de conclusie dat wij toch ook best wel wat dingen van een A-merk kopen Coca Cola Lipton Icetea OB-tampons Deodorant Mix voor bami/nasi etc. van Conimex of Honig Andrelon shampoo Chips altijd van Lays of iets anders, nooit huismerk in elk geval Wasmiddel van Robijn Pindakaas van Calvé (met stukjes noot, mmm!) Koken uit zo'n pak altijd van Knorr of Honig Soep van Unox Versvoer voor de katten altijd van Whiskas Droogvoer van de katten van Royal Canin Ranja van Karvan Cevitan Toetjes altijd van Mona ofzo, ook nooit huismerk Geen idee waarom eigenlijk... gewoon een beetje luxe die we ons zelf toekennen denk ik. Behalve dan de cola en pindakaas, die vind ik echt het allerlekkerst. En het voer voor de katten is vanwege de kwaliteit en hun blaasproblemen.
die coca cola zero die lijkt echt enorm op de cola zero van de lidl (zou van dezelfde fabriek kunnen zijn als je het mij vraagt) dus met die halen wij de geintjes uit.
Libresse maandverband,robijn wasverzachter,pampers,zwitsal douchegel voor mijn meisje,de(sensitive variant)..sudocreme,dove deodorant,natusan billendoekjes.etenswaren boeien mij niet.
Coca cola pick wick thee blue band boter aquafresh tandpasta mach 3 power mesjes andrelon shampoo,cremespoeling whiskas voor de kat en ik kan zo wel door gaan......die heb ik altijd in a merk.... voor de rest boeit mij het niet , koffie enz...
Pampers Satesaus van Calve Andrelon shampoo Fudge hairwax Gefruite uitjes van Conimex (enige dat we van Conimex kopen haha) Sensodyne (ik) of Colgate Total (man) Page Dat is het wel zo'n beetje denk ik.
Calve pindakaas roos vicee brood van de bakker chips van een a merk Douwe egberts koffie deodorant van een a merk tandpasta van een a merk Valt wel mee.
Verzorgingsproducten altijd a-merk (bijv. shampoo, deo, wasmiddel) Coca Cola (moet van vriend, mij maakt 't niet zoveel uit) Page wc-papier Pindakaas van Calve Chocopasta van Nutella Chips van Lays Koffiepads van Senseo Brood van de bakker, vlees van de slager, groente/fruit van groenteboer, kaas/eieren van de kaasboer
Wasverzachter robijn t liefst. becel boter hou nie van rubberentroep op mn broodje. en unox rookworst. verder had k t zelfde met coca-cola maar toen ik zag hoeveel t me bespaarde om lidl cola te drinken , was ik de smaak snel vergeten.. xD
unox runderknakworstjes, ik vind andere knakworstjes echt Niet te eten! maar dit is dan eigenlijk ook wel echt het Enige wat ik graag in een a merk wil hebben, voor de rest maakt het me echt Niets uit.
Sowieso shampoo of Palmolive of Nivea Tandpasta Aquafresh Verder ben ik met eten en drinken niet zo heel moeilijk geloof ik want kan eigenlijk nergens op komen.. Ohja schiet me te binnen vruchtenhagel van DeRyter of hoe schrijf je dat? Dat wil ik nooooit meer van een ander merk wat was dat ranzig zeg!!
Hema rookworst, Ekoland diksap, Coolbest jus d'orange, Almhof kwark (ik de spaanse sinaasappel en mijn man aardbei), meestal page toiletpapier, pampers luiers, conimex boemboe mixen (bevatten veel e-nummers, maar soms wel erg makkelijk voor een snel wokgerechtje). Voor de rest veel huismerken van de AH en de natuurwinkel.
Wasverzachter van Robijn. (wasmiddel gewoon lidl..die is echt super) luiers van pampers, ice tea van lipton, nutella pasta (vind die van albert heijn echt heel vies...) Unox rookworst, Fruithagel van de ruiter, Shampoo deodorant tandpasta dat was het denk ik wel zo'n beetje...
Alleen de groene prodent tandpasta. En scheermesjes. En rexona cotton blue. Verder echt helemaal niks
Het enige wat nu in me opkomt is Blue Band! Hoewel ik die niet eens altijd heb hoor ... maar tis wel mijn favoriet!