pindakaas van Calve choco pasta van Nutella Cola van coca cola boter van blue band (voor op brood) slankie smeerkaas naturel
haha zie dat de calve pindakaas wel favoriet is, hier: calve pindakaas becel light voor op brood pampers coca cola senseo douwe egberts
Hier ook pasta van Nutella, Chips van Lays Douchegel van Dove Vast nog wel meer dingen, maar kom er nu niet op..
Chocomel van Nutricia Calvé Pindakaas Calvé Mayonaise Heinz Tomatenketchup Hela Curry Venz Hagelslag Pickwick green tea lemon Volgens mij wat het dat wel
chips en merk maakt niet zoveel uit, maar geen b of huismerken. cola: van de lidl of coca-cola, niks anders pindakaas: calvé curry:hela wasverzachter: lenor dat was het wel dacht ik..
bij de pampers en doekjes! shampoo's en cremespoeling wasverzachter brood, vlees.. koffie, thee chocopasta en kaas!
Pepsi Cola Kanis&Gunnik Koffie Sensodyne Tandpasta Page wc-papier Axe deo en 8x4 deo Friesche vlag verse melk Lays Chips Calvé Mayonaise Becel light voor op brood Sommige dingen wil ik echt alleen van het a-merk. En sommige wil man alleen van het a-merk. Voor de rest maakt het ons niet veel uit. ijsthee vind ik bijvoorbeeld het lekkerste van de c1000 basis.. Heb ik veel liever dan pickwick of lipton. Verschilt dus echt gewoon per product, als het c1000basis tandpasta was wat het beste beviel, dan namen we die. Evenals met de andere producten. Niet om de naam, maar om de smaak, gebruikservaring
Met stip op 1: Coca cola (6 flessen per week hihi...) En verder; eigenlijk alles is A merk hier. Pasta etc. kan nog wel eens huismerk zijn maar verder veel A merken.
Shampoo van Andrelon Thee van Pickwick of Lipton Kaas van Milner of de kaasboer (ambachtelijk is redelijk a-merk dacht ik zo) Wereldgerechten van Knorr Pringles Verder vind ik de a merken vaak te duur, dus kies ik voor een b- of eigen merk.
bijna alles is a merk product hier, en is het geen a merk dan wel van de slager,bakker,groenteboer enz