hoofdpijn, wazig zien en rode ogen

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik heb momenteel dagelijks last van hoofdpijn. Paracetamol helpt gewoon niet. Al neem ik er 2 tegelijk in maakt geen verbetering. Ook heb ik het idee dat ik wazig ziet. Dus vermoeiende ogen. Dagelijks zijn ze ook rood (lijkt wel of ik dronken ben ofzo de hele dag)

Nu zie ik gewoon nog goed. Kan nog alles lezen zelfs nog beter als partner lief.

Wie heeft dit ook gehad? en wat heb je eraan gedaan? of wat was de oorzaak?

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Heb je het gevoel dat je scheel kijkt? En dat het op 1 plek is?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Misschien je ogen laten opmeten? Ik denk iook altijd dat ik alles goed zie (tot dat ik mijn bril opzet zie ik toch beter en heb ik geen last van hoofpijn):):D

4. Dana

Dana Niet meer actief

mijn eerste gedachte is toch even naar de opticiën en als je ogen goed zijn naar de huisarts.

als je ogen net slechter beginnen te worden merk je het niet vaak, dan hebben ze moeite met bijstellen waar je hoofdpijn van krijgt.

5. augurkjes

@corina83 ik zie niet scheel zal maar zeggen. En de hoofdpijn zit gewoon in het midden van me hoofd.

Ga binnenkort inderdaad langs de opticien. Want begin er echt moe van te worden nu dagelijks.

6. Only me

Only me Niet meer actief

Komt mij bekend voor....

Ik had het idee 'watten' in mijn hoofd te hebben, het volgende moment had ik hoofdpijn, en voelde me wazig en afwezig. Daarbij ook gruwelijke ogen. Het idee alsof ik de hele dag in chloor had gezwommen.

Dit bleek bij mij te horen qua oververmoeidheid. Ik moest een stapje terug doen en als sneeuw voor de zon verdwenen ook de klachten ;)

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Heb ik ook! Ga je ook naar de huisarts? Ik was het wel van plan maar we hebben zon hork dat ik het steeds uitstel :) Ja alle moeders zijn moe enzo, dat soort dingen.. ik voel me wel altijd moe ja maar ik slaap wel goed dus snap het ook niet..

8. augurkjes

@gonnie moet zeggen vanmorgen ben ik voor andere klachten naar de huisarts geweest. Moet bloedprikken voor paar dingen oa suiker, vitaminab12 en ijzer enz. Ze vroeg ook heb je nog meer klachten toen zei ik ja veel hoofdpijn en zie wazig. Dat kon ook met de dingen te maken hebben waarvoor ik dus moet bloedprikken.

Dus ik wacht de bloeduitslag af, en ga misschien dit weekend en anders volgend weekend even langs een opticien. EN komt er niks uit de bloeduitslag en bij de opticien dan ga ik weer terug naar de huisarts.

Kan je niet naar een andere huisarts gonnie? Want als je niet serieus word genomen is dat ook echt niet fijn.

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nou weetje ze is wel heel kundig. En ik ga sowieso niet vaak, kan ook niet zo goed uit mn woorden komen dan, en dan denken ze volgens mij dat je even wilt klagen ofzo ;)

Ah ik ben benieuwd hou je me op de hoogte? Ik denk niet aan de ogen bij jouw, maar je weet nooit.

10. augurkjes

Ja ben ook benieuwd of er wat uitkomt met het bloedprikken.
    Ik hou je op de hoogte :)

En meid wees verstandig ga ook eventjes langs. Ik heb ook huisarts angst. Daarom gaat me vriend hier altijd mee voor als ik niet uit me woorden kom. Als ze kundig is moet ze daar doorheen prikken dat je geen aansteller ben.

11. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wanneer weet je het?

ja ik moet gaan.. eerste jaar denk je aan borstvoeding en onderbroken nachten, maar inmiddels is dat voorbij.. Wat als ze niet wil prikken en me alleen geruststeld? Ik ben niet zo dat ik er naar ga vragen dan..

12. augurkjes

Ik weet vrijdag of me suiker goed is en ong dinsdag/woensdag de rest van de uitslagen.

Maar gewoon zeggen dat je het echt niet lekker ziet en of er echt niet een andere oorzaak mogelijk kan zijn als ze zeg dat het gewoon ''normaal'' is? Neem aan dat als je ook de klachten echt heb wat ik heb dat ze je wel serieus moet nemen. Want dat zijn geen klachten om iemand gewoon mee te laten lopen lijkt mij.

Neem anders iemand mee? Die wel een beetje zijn mondje bij hebt zal maar zeggen is dat niet mogelijk?

13. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ok, ben benieuwd!

Nou zou me man kunnen doen maar dat staat ook weer zo raar ;)
    Ik ga misschien wel.. natuurlijk moeten ze het serieus nemen maar dat doen ze bij moeheidsklachten niet zo gauw. Moet ik even het lef hebben om dóór te praten ook over de hoofdpijn, wazig zien enzo..

14. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina